پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
محمدعلی اسفنانی ، درباره تنظیم بازار و نحوه نظارت بر توزیع گوشت اظهار کرد: گوشت‌های تنظیم بازار به حد کافی وارد کشور شده و از این حیث کمبودی نداریم.
شعار سال: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: قوانین تعزیرات حکومتی مصوب حدود ۲۴ سال پیش است و به طور حتم باید تغییر کند.

محمدعلی اسفنانی ، درباره تنظیم بازار و نحوه نظارت بر توزیع گوشت اظهار کرد: گوشت‌های تنظیم بازار به حد کافی وارد کشور شده و از این حیث کمبودی نداریم.

وی با تصریح اینکه گوشت مازاد بر مصرف در کشور وجود دارد، گفت: مشکل اینجاست که توزیع در کشور دقیق نیست و به نظر می‌رسد گذرگاه‌های ناپیدایی وجود دارد که گوشت وارداتی به نحوی توزیع شود که به دست مصرف کننده واقعی نرسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: سازوکاری جدیدی طراحی کرده‌ایم که مردم به جای اینکه در صف بمانند گوشت به روش دیگری مستقیماً در اختیار آنان قرار گیرد.

اسفنانی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از تخلفات گشت‌ها را تشدید کردیم و از توان قوه قضائیه هم در این زمینه بهره گرفتیم، تصریح کرد: در روزهای اخیر قریب به یک تن گوشت احتکار شده را کشف شد که در محل آن را توزیع کردیم و به دست مردم رساندیم. بنابراین هرکجا احساس کنیم اختلالی در روند توزیع وجود دارد حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا برای برخورد با اختلال افکنان در بازار ارزاق عمومی خلأ قانونی وجود دارد، تأکید کرد: خلأ قانونی وجود دارد، اما تاکنون مانع انجام وظیفه نشده است. تعزیرات بیشتر نیازمند تأمین امکانات لازم برای برخورد با نظارت است تا بتوانیم همه جا حضور داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران  خاطرنشان کرد: از دولت اجازه خواستیم تا نیرو استخدام کنیم که خوشبختانه موافقت شد. از سوی دیگر اگر گشت‌ها تجهیز شوند کار منطقی‌تر پیش می‌رود.

اسفنانی با اشاره به اینکه قوانین تعزیرات حکومتی مصوب حدود ۲۴ سال پیش است و بهطور حتم باید تغییر کند، گفت: نیروهای تعزیرات حکومتی تاکنون اجازه نداده‌اند خلأ قانونی مانع کار آنها شود و این نقایص را در همکاری‌های بین بخشی جبران کرده‌ و کار را پیش برده‌ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1397، کدخبر: 358601 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
آقایان دولتی وظیفه تعزیرات صرفا نظارت بر بازار نه مدیریتش، کمی فعال تر باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین