پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
ناظرین سازمان تعزیرات حکومتی در هفته جاری با اعمال قانون و جریمه متخلفین و قاچاقچیان توانستند حق را به مردم بازگردانده و روزگار سودجویان را سیاه کنند.با توجه به مشکلات به وجود آمده در بحث واردات، قیمت‌گذاری، توزیع گوشت و با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز گوسفندی گرم، گوشت گوسفندی یخ زده و گوشت مرغ با نوسانات و حاشیه‌ها و مشکلاتی روبرو شده است انتظار می‌رود تا دستگاه‌های ذیربط از جمله دادستانی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از نهاده‌های دامی و گوشتی با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

شعار سال: با توجه به مشکلات به وجود آمده در بحث واردات، قیمت‌گذاری، توزیع گوشت و با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز گوسفندی گرم، گوشت گوسفندی یخ زده و گوشت مرغ با نوسانات و حاشیه‌ها و مشکلاتی روبرو شده است انتظار می‌رود تا دستگاه‌های ذیربط از جمله دادستانی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از نهاده‌های دامی و گوشتی با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

با دستور آیت‌الله آملی لاریجانی جهت تشکیل گشت‌های مشترک با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، این گشت‌ها به نام گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات شکل گرفت تا در جهت مبارزه با گران‌فروشی و احتکار در سطح شهر به صورت خرده فروشی و عمده فروشی نظارت و برخورد کنند. لذا مردم با تشکیل این گشت‌ها مرهمی هرچند کوچک بر فشارهای اقتصادی را احساس کردند.

حال به بخشی از پرونده‌های رسیدگی شده توسط این گشت‌های مشترک در سراسر کشور طی یک هفته اخیر می‌پردازیم تا عملکرد این کارگروه را مورد بررسی قرار دهیم.

در ابتدا به سراغ عملکرد این کارگروه در استانتهران و شهرستان‌های حومهمی‌پردازیم.

کشف 200 تن گوشت در بازدیدهای اخیر

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در جلسه شورای معاونین دادسرای تهران که روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه سال جاری برگزار شد در ارائه‌ی نتیجه‌ی بازرسی‌های معاونان دادستانی تهران در راستای توزیع عادلانه گوشت قرمز، از کشف 190 تن گوشت قرمز و 16 تن گوشت مرغ خبر داد و در توضیح افزود: کشف این مقادیر گوشت قرمز و گوشت مرغ مربوط به بازرسی‌های 15 روزه اخیر توسط معاونان دادستان تهران می‌باشد.

وی هم‌چنین از کشف 5 تن و 660 کیلو مرغ منجمد تنظیم بازار در شادآباد، 8/5 تن گوشت در رباط کریم و مربوط به یک شرکت پروتئینی خبر داد.

دادستان تهران آخرین کشفیات معاونان دادسرا در این زمینه را کشف 4 تن گوشت تنظیم بازار با نماد جعلی در تاریخ 23 بهمن سال جاری اعلام نمود و افزود آمار ذکر شده صرفاً در بردارنده مقادیر کلان می‌باشد و شامل موارد مکشوفه کمتر از 100 کیلوگرم نمی‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: گوشت‌های مکشوفه با نظارت معاونان دادستان در میان مردم توزیع گردیده است.

تشکیل نخستین پرونده در رابطه با گوشت در شعب ویژه/ بازداشت ۴ مرتبط در دستگاه‌های دولتی

جعفری دولت آبادی دادستان تهران همچنین در حاشیه چهارمین کمیته مقابله با گرانفروشی در جمع خبرنگاران از تشکیل اولین پرونده مرتبط با مسائل گوشت در شعب ویژه خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر از مرتبطین در دستگاه‌های دولتی بازداشت شدند.

وی افزود: از آنجاییکه قیمت گوشت دو نرخی شده است و مشکلاتی در قیمت دارد و می‌تواند در بیرون گرانتر به فروش برسد، ممکن است عده‌ای از کارمندان دستگاه‌ها وسوسه شوند لذا از دستگاه‌های نظارتی و دولت انتظار داریم در این زمینه ورود بیشتری داشته باشند.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای در دستگاه‌های دولتی برای منافع شخصی ورود به این اقدامات کنند حتما جرم است.

جعفری دولت آبادی اطلاع رسانی بیشتر در رابطه با این پرونده را منوط به تکمیل تحقیقات دانست و تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌های دولتی در بخشی که رانت وجود دارد و همچنین در رابطه با دو قیمتی گوشت در بازار آزاد،‌ مدیریت بیشتری انجام دهد.

دادستان تهران در رابطه با سرنوشت گوشت‌های احتکار شده، خاطرنشان کرد: ظرف دو هفته گذشته حدود 200 تن گوشت از فرشگاه‌ها و مراکز کشف شده است و اعلام شده که گوشت کشف شده مسترد نمی‌شود بلکه فروخته خواهد شد چراکه کالای فاسد شدنی است و برای توزیع وارد گردیده است و اگر میزان آن انبوه باشد حتماً پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

آمادگی برای برخورد با عرضه کنندگان خارج از شبکه گوشت تنظیم بازار

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان آمادگی دارد پرونده وارد کنندگان گوشت تنظیم بازار را که اصرار بر عرضه خارج از شبکه دارند در سریعترین زمان ممکن رسیدگی کند.

رایگانی افزود: وقتی دولت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را برای واردات گوشت تنظیم بازار در اختیار وارد کنندگان قرار می‌دهد حق مردم است که این گوشت در شبکه توزیع شود.

وی گفت: متأسفانه شاهدیم که برخی از وارد کنندگان از روی عمد این گوشت‌ها را در گمرکات کشور نگه داشته اند که با قیمت بیشتر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار ارائه کنند.

فروش میوه‌های لاکچری قاچاق در فروشگاه اینترنتی/ تعزیرات: پیگیری می‌کنیم

محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در پاسخ به این سوال که چطور فروشگاه اینترنتی (د) میوه‌های نایابی ماننددراگون،رامبوتانو ... را در سایت خود بفروش می‌رساند، گفت: این میوه‌ها تماماً قاچاق هستند و حق توزیع آن را ندارند.

وی افزود: این فروشگاه‌ها منعی برای ارائه کالا و میوه ندارند اما حق توزیع کالا و میوه قاچاق را ندارند چرا که کالای قاچاق در همه جا قاچاق است، حالا چه در سطح شهر و چه در سایت‌های اینترنتی، در هر حال آنچه که ممنوع است برای همه ممنوع است و این قضیه را پیگیری می‌کنیم.

اسفنانی افزود: کالاهایی که مشمول قیمت‌گذاری نیستند معمولاً عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می‌کند و اگر خیلی نامتعارف باشد مردم می‌توانند با سامانه ۱۳۵ تماس بگیرند و سازمان تعزیرات پیگیری می‌کند.

مشهد: ابطال کارت بازرگانی شرکتی در مشهد/ استرداد ۳۲۵ میلیون یوآن، ۹۱۱ هزار یورو و ۸ میلیون لیر

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس، گفت: با شکایت بانک‌های انصار، پاسارگاد، حکمت ایرانیان، رفاه کارگران و ملت در مورد عدم ایفای تعهدات یک شرکت بازرگانی، پرونده در دستور کار شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات ارزی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده تخلف این شرکت را با توجه به مدارک از جمله تعهدات شرکت در مورد واردات کالا در قبال ارز دریافتی و عدم ارائه پروانه سبز گمرکی که دلالت بر ورود و ترخیص کالاهای موضوع تعهد داشته باشد و اظهار نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مورد عدم اجرای تعهدات؛ محرز اعلام کرد و نهایتا حکم به ابطال کارت بازرگانی و استرداد 325 میلیون و 332 هزار یوان چین و 911 هزار و 200 یورو و همچنین 8 میلیون و 716 هزار لیر ترکیه در وجه بانک‌های عامل صادر کرد.

خراسان شمالی: جریمه 1.5 میلیاردی متهم قاچاق سوخت

سیدجواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تریلر که با بارنامه جعلی اقدام به تردد کرده بود خبرداد و گفت: پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی شهرستان بجنورد رسیدگی شد و پس از بررسی پرونده توسط شعبه، تخلف را محرز و متهم را به استناد تبصره 4 و بند ب ماده 18 قانون قاچاق کالا و ارز به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت مبلغ یک میلیارد و 506 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی اظهار داشت: با اعتراض متهم به رأی صادره، پرونده در شعبه تجدیدنظر مجدداً بررسی و نهایتاً حکم بدوی تائید و قطعی شد.

لرستان: رسیدگی به 5 پرونده و جریمه حدود ۱۸.۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان

بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق توسط مامورین اداره کل اطلاعات استان پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع شد و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط محموله صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و 280 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان پلدختر از یک دستگاه کامیون کشنده تریلر تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق کشف، توقیف و پرونده را به شعبه سوم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارسال کرد و این شعبه بعد از بررسی، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 7 میلیارد و 531 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم اجرایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار داشت: با گزارش مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی در مورد کشف محموله پارچه از یک دستگاه کامیون، پرونده تخلف در شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم به پرداخت 717 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق پارچه دیگری، تصریح کرد: شعبه چهارم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد با دریافت گزارش فرماندهی انتظامی لرستان، متهم قاچاق محموله پارچه را به ضبط محموله و پرداخت 955 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در رابطه باپرونده دیگری نیز گفت: مأمورین اطلاعات استان لرستان بنابر اخبار واصله از یک دستگاه کامیون مقادیری انواع وسایل جشن تولد به ظن قاچاق کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد، ضمن احراز تخلف، حکم به ضبط محموله و پرداخت 7 میلیارد و 919 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

اصفهان: جریمه 2.7 میلیاردی قاچاقچی فورد موستانگ

غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پرونده کشف یک دستگاه خودرو فورد موستانگ به ارزش 2 میلیارد و 734 میلیون ریال با پلاک های جعلی که توسط مأمورین پلیس آگاهی اصفهان کشف شده بود، به شعبه هشتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و با توجه به ارائه نکردن اسناد گمرکی توسط متهم، تخلف را محرز اعلام و حکم به ضبط خودرو به نفع دولت و پرداخت 2 میلیارد و 734 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

کردستان: محکومیت 2.1 میلیاردی قاچاقچیان سیگار/ کشف ۱۴۵ هزار نسخ سیگار از یک وانت

سید نجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: مأمورین انتظامی شهرستان سقز از یک دستگاه خودرو 70 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق با مارک «ای ام کی» را کشف و گزارش تخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند و نهایتاً شعبه رسیدگی کننده به استناد تبصره بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بند الف قانون امور گمرکی، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم با احتساب ارزش خودرو حامل محموله، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 59 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی افزود: همچنین با کشف 145 هزار و 660 نخ سیگار از یک خودرو وانت توسط مأمورین نیروی انتظامی شهرستان سقز، پرونده تخلف در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز رسیدگی و با احراز تخلف، متهم به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و 151 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که این حکم در شعبه تجدیدنظر قطعی شده است.

چهارمحال و بختیاری: پلمب یک رستوران در پی کشف ۱۶۰۰ کیلوگرم گوشت سهمیه خارج از شبکه توزیع

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در خصوص کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت سهمیه خارج از شبکه توزیع اظهار کرد: این میزان گوشت هنگام بازدید از رستورانی در شهرکرد کشف و در بررسی‌ها مشخص شد یک تن آن متعلق به یکی از استان‌های همجوار بوده است.

وی با بیان اینکه رستوران مذکور پلمب شد، اظهار کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد که توسط بازپرس مربوطه در حال رسیدگی است.


آذربایجان غربی: محکومیت ۳ میلیاردی برای قاچاق ارز

وی افزد: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط ارزهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت 3 میلیارد و 14 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: مأمورین هنگ مرزی شهرستان ماکو در حین ارزیابی و کنترل مسافرین خروجیدر درب خروجی گمرک به شخصی مشکوک و در بازرسی از وی مقدار 38 هزار و 200 دلار آمریکا کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال کردند.

قزوین: تعزیر قاچاقچی 27 هزار لیتر سوخت/ جریمه ۲.۱ میلیارد ریالی قاچاقچی

محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین انجامماموریت در محور قزوین–الوندبا مشکوک شدن به یک کامیون عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از 27 هزار لیتر نفت سفید را کشف کردند.

وی افزود: پس از بررسی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه پنجم رسیدگی تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شد و این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت بیش از 2 میلیارد و 165 میلیون ریالجریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

همدان: جریمه ۵ میلیاردی قاچاقچیان سوخت/ کشف و ضبط ۶۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیانی که در۳فقره پرونده توسط تعزیرات حکومتی استان همدان اقدام به نگهداری مقدار۶۶هزار و۴۰۰لیتر سوخت کرده بودند شناسایی و علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به جریمه میلیاردی نیز محکوم شدند.

حسن پور تصریح کرد: با وصول۳فقره پرونده قاچاق سوخت مشخص شد۴نفر این مقدار سوخت شامل۵۲هزار لیتر نفت گاز و۱۴هزار و۴۰۰لیتر نفت کوره را به ارزش۲میلیارد و۵۲۱میلیون و۶۷۶هزار و۸۰۰ریال به صورت غیر قانونی نگهداری و نفت کوره را بعد از فک پلمب تانکر، در یک کارخانه تولید ایزوگام تخلیه کرده اند.

وی گفت: شعبه اول ویژه تعزیرات حکومتی استان همدان پس از احراز تخلف علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، متهمان را به پرداخت مبلغ۵میلیارد و۱۴۸میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

البرز: کشف ۵۰ تن کود خارج از شبکه دپو شده در انبارهای غیر مجاز

یک فرد به اتهام دپوی۵۰ تن کود خارج از شبکه در انبار‌های غیر مجاز همچون کود اوره، اوره پریل، سولفات روی، سوپر فسفات گرانول و گوگرد سولفات در انبار‌های غیر مجاز در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

بنابراین گزارش، کود‌ها باید با هدف حمایت از کشاورزان و قیمت متعادل مورد مصرف این قشر می‌گرفت ولی خارج از ضوابط قانونی خریداری و در انبار دپو شده بود.

با دستور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز کود‌ها به انبار‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزان استان منتقل شد تا در شبکه مجاز بین کشاورزان توزیع شود و پرونده این متهم نیز به شعبه چهارم ارجاع شده است.

مازندران: جریمه 1.7 میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی استان در مورد قاچاق اتو برقی، جارو برقی، چای ساز، اتو پرس توسط یک واحد صنفی لوازم خانگی، پرونده ای تشکیل و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بابلسر پس بررسی اسناد و مدارک و استعلام لازم، تخلف انتسابی را محرز اعلام و حکم به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت صادر و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 785 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

زنجان: جریمه ۶.۹ میلیاردی قاچاقچیان لوازم خانگی، موبایل و نفت سفید یارانه‌ای

مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از وصول جریمه میلیاردی پرونده لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: این محموله لوازم خانگی شامل 40 دستگاه جاروبرقی، 40 دستگاه ماشین ظرفشویی و 2 دستگاه یخچال فریزر از یک دستگاه خودروی تریلی کشف و با حکم شعبه پنجم اداره کل و تائید حکم در شعبه تجدیدنظر، این محموله به نفع دولت ضبط شد و همچنین 2 میلیارد و 250 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت از متهم پرونده دریافت شد.

وی افزود: متهم پرونده قاچاق 86 دستگاه گوشی تلفن همراه با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی لازم، در تعزیرات شهرستان خدابنده به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 904 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

ممیزی با اشاره به کشف و ضبط محموله 139 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق، اظهار داشت: متهم این پرونده به شعبه پنجم اداره کل معرفی و شعبه ضمن احراز تخلف انتسابی، حکم به ضبط محموله و پرداخت 2 میلیارد و 320 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد جلوگیری از قاچاق 30 هزار و 300 لیتر نفت سفید یارانه ای، اظهار داشت: این محموله که با بارنامه روغن صنعتی در حال حمل بود از یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در زنجان کشف و در این رابطه دو نفر به عنوان متخلف به شعبه پنجم اداره کل معرفی شدند و شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 470 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر کرد.

فارس: حکم 3.3 میلیاردی برای قاچاقچیان گازوئیل

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه تانکر سوخت رسانی در حال تردد بود، توسط مأمورین انتظامی متوقف و در بازرسی از این تانکر 29 هزار لیتر گازوئیل کشف و سرنشینان تانکر بازداشت شدند که با تشکیل پرونده تعزیراتی برای متهمین، شعبه دهم این اداره کل به بررسی پرونده پرداخت و مشخص شد سوخت مکشوفه به قصد فروش غیر قانونی حمل شده است.

مبشری با اشاره به محرز شدن تخلف، تصریح کرد: نهایتاً شعبه رسیدگی کننده، حکم به استرداد سوخت مکشوفه در شبکه رسمی توزیع و پرداخت جریمه نقدی به میزان سه میلیارد و 300 میلیون ریال در حق دولت صادر کرد.

در پایان این گزارش، محمد علیاسفنانی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تهران از طرح ویژه عوامل نظارتی این سازمان برای مقابله گران‌فروشی گوشت و مرغ در ایام نوروز خبرداد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز و نوسانات قیمتی طبیعتاً طرح ویژه نوروزی خواهیم داشت که در این طرح قطعاً یکی از مواردی که به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد بحث قیمت و نحوه توزیع گوشت و مرغ است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که گشت‌های مشترک تعزیرات تا چه زمانی ادامه می‌یابند، اظهارداشت: تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود حتماً این گشت‌های ما ادامه دار هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 3 اسفند 97، کد خبر: 13971202000778، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین