پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تأکید برلزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه روستایی، گفت: وجود این زیرساخت‌ها به توسعه روستاها کمک می کند.
شعار سال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تأکید برلزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه روستایی، گفت: وجود این زیرساخت‌ها به توسعه روستاها کمک می کند.

سیدمحمد احمدی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح هفت پروژه عمرانی و خدماتی و تولیدی در شهرستان شفت اظهارکرد: آمایش سرزمینی در شهرستان شفت با سایر مناطق این استان متفاوت است.

احمدی با اشاره به ترکیب ۷۰ به ۳۰ جمعیت حوزه شهری و روستایی در شهرستان رشت، گفت: این ترکیب در شهرستان شفت برعکس بوده و بیشتر به سمت روستاها متمایل است.

وی وجود چنین آمایش سرزمینی در شفت را یک فرصت دانست و گفت: برخورداری هر چه بیشتر روستاییان از خدمات زیرساختی و رفاهی سبب می شود که به صورت خودکار موتور محرکه توسعه در این بخش بیشتر شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در ادامه با تأکید برلزوم توجه برنامه‌ریزان به این بخش بعد از دریافت اطلاعات مربوط به آمایش سرزمینی، بیان‌کرد: باید از فرصت‌های موجود در سطح روستاها استفاده کرد که لازمه آن ایجاد زیرساخت‌ها است.

وی با اشاره به وجود عقب‌ماندگی‌ در برخی شاخص‌ها در شهرستان شفت، تصریح‌کرد: باید با تلاش این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

احمدی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۳۲ پروژه با بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار درشهرستان شفت به بهره‌برداری می رسد، گفت: این آمار در کل استان گیلان ۱۲۸۰ پروژه است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی زمینه لازم برای عدم وابستگی اقتصادی به نفت را در کشور فراهم کنیم که لازمه این موضوع توجه به اقتصاد مقاومتی است.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه محور توسعه در شفت کشاورزی، صنعت و گردشگری است، اظهارکرد: بوم گردی با توجه به تاکیدات استاندار گیلان و وجود طبیعت بسیار زیبا در این شهرستان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۳۶۰ واحد بوم گردی در شهرستان شفت هدفگذاری شده که از این تعداد ۳۱۰ واحد تصویب شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1397، کدخبر: 29074 ، www.rooydadegilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین