پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
همزمان با ایام‌الله دهه فجر، واحد تولید انبوه داروی فاکتور ۸ در مشهدمقدس راه‌اندازی شد.مجید طبسی؛ مدیرعامل شرکت سامان داروی هشتم در این مراسم اظهار داشت: این دارو تاکنون فقط در انحصار سه کشور بوده و با راه‌اندازی این خط تولید در مشهد، ایران نیز چهارمین کشوری است که دست به تولید انبوه این دارو می‌زند.

شعار سال: واحد تولید انبوه داروی فاکتور هشت نوترکیب انسانی همزمان با ایام‌الله دهه فجر توسط شرکت سامان داروی هشتم راه‌اندازی شد.

مجید طبسی؛ مدیرعامل شرکت سامان داروی هشتم در این مراسم اظهار داشت: این دارو تاکنون فقط در انحصار سه کشور بوده و با راه‌اندازی این خط تولید در مشهد، ایران نیز چهارمین کشوری است که دست به تولید انبوه این دارو می‌زند.

طبسی گفت: در حال حاضر و در فاز نخست درصدد هستیم به اندازه مصرف داخلی این دارو را تولید کنیم اما از اوایل سال آینده در زمینه صادرات دارو نیز اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت سامان داروی هشتم بیان کرد: پیش از این محصولات فاکتورهشت موجود در بازار ایران از نوع مشتق از پلاسما بود که ممکن بود مخاطراتی به همراه داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 16 بهمن 97، کدخبر: 1940276، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین