پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: ما دکتر لاریجانی را در نهایت از فهرست امید می‌دانیم و دوستان ما به ایشان رأی دادند و از نظر ما هیئت رئیسه اکثریتش از فهرست امید است.

شعارسال: حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در تحلیل خود از ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم اظهار کرد: انتخاب دکتر مطهری، دکتر پزشکیان و آقای وکیلی به عنوان اعضای هیأت رئیسه مجلس، وزن فراکسیون امید در هیئت رئیسه را افزایش داده است.

وی درباره مهم‌ترین تفاوت ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم با نهم تصریح کرد: در این هیأت رئیسه اکثریت با اعضای فهرست امید است. ضمن اینکه هر جریانی بر اساس اصل انتفاع همگانی به اندازه وزنش در هیأت رئیسه حضور دارد.

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: پیام انتخاب هیأت رئیسه مجلس دهم این است که نماینده‌ها بر اساس وزن فراکسیون‌ها و تعداد جریان‌های مختلف رأی داده‌اند. هرچند که بهرحال گاهی چند رأی می‌توانست تأثیرگذار باشد ولی الان از هر دو جریان سیاسی در هیئت رئیسه حضور دارند.

وی درباره تعامل هیأت رئیسه مجلس دهم با دولت اظهار کرد: قطعا تعامل مثبتی با دولت برقرار می‌شود و حتی می‌تواند در جهت حل مشکلات مردم زمینه‌های کار بیشتر را برای دولت فراهم کند و مجلس می‌تواند به جای تهیه طرح، از دولت بخواهد لایحه ارائه دهد که نظر دولت هم تأمین شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 12خرداد1395، کدخبر: 110061: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین