پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تفاهم‌نامه‌هایی با دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه و آستان قدس رضوی برای کرسی‌های ترویجی منعقد می‌شود.

شعارسال: رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تفاهم‌نامه‌هایی با دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه و آستان قدس رضوی برای کرسی‌های ترویجی منعقد می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن خیری درخصوص اقداماتی که در دستور کار پژوهشکده علوم اجتماعی است، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که در دستور کار پژوهشکده قرار دارد، بازخوانی محصولات و آثار تولیدشده در همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی» است که در ۲۰ جلد منتشر شده تا بتوانیم آثار این همایش را به چاپ انبوه برسانیم.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این موضوع مدنظر است که فعالیت‌های پژوهشکده همسو با سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی سامان یابد و کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی گسترش پیدا کند که این گفتمان در حال تبدیل به گفتمان غالب در واحدهای دانشگاهی است تا در نهایت نهضت گفتمانی ایجاد شود.

وی درباره تفاهم‌نامه‌های پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب تصریح کرد: به‌زودی تفاهم‌نامه‌هایی با دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه و آستان قدس رضوی برای برگزاری کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی در دانشگاه آزاد اسلامی منعقد می‌شود تا این کرسی‌ها به‌صورت نمونه در هفت استان برگزار شود.

خیری خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی در طول ۴۰ سال در حوزه علوم انسانی با رویکرد اسلامی نوشته شده که حائز رتبه در جشنواره‌هایی نظیر جشنواره فارابی، کتاب سال و ... شده است که تعداد این کتب در حدود ۲ هزار جلد است و دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه این کتب را گردآوری کرده است و می‌توان از این کتب در برگزاری و تشکیل کرسی‌های ترویجی استفاده کرد که این موضوع در سال آینده در واحدهای دانشگاهی عملیاتی می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28بهمن 1397 ، کدخبر: 361191،www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
استان قدس میتونه یکی از بهترین گزینه های توسعه در ایران اسلامی باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین