پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
محمدرضا کلائی گفت: تمامی مسوولانی که در این امر کاری از دستتشان برمی‌آید باید برای رفع این مشکل و ایجاد فضای مساعد و شرایط زندگی بهتر برای این عزیزان بعد از آزادی کمک کنند.

شعارسال: محمدرضا کلائی گفت: تمامی مسوولانی که در این امر کاری از دستتشان برمی‌آید باید برای رفع این مشکل و ایجاد فضای مساعد و شرایط زندگی بهتر برای این عزیزان بعد از آزادی کمک کنند.

 محمدرضا کلایی در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان خلق‌آباد اظهار داشت: سازمان‌ها و نهادهای مختلف نسبت به جمع‌آوری، نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در جامعه وظایفی را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسوولانی که در این امر کاری از دستتشان برمی‌آید باید برای رفع این مشکل و ایجاد فضای مساعد و شرایط زندگی بهتر برای این عزیزان بعد از آزادی کمک کنند.

شهردار مشهد افزود: شهرداری مشهد با تمام توان خود برای پاکسازی بیشتر چهره شهر از معتادان و کمک رسانی برای برگرداندن آنان به زندگی صرف خواهد کرد.

در این بازدید برخی اعضای شورای‌شهر مشهد، مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهری، شهردار مشهد را همراهی کردند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار: 2اسفند 97، کد خبر:731261 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین