پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ؛ در خصوص بودجه‌ی سال ۹۸ گفت: هم‌اکنون مجلس در حال بررسی بودجه ۹۸ است و واقعیت بخش درآمدها این است که بودجه به‌شدت تورم‌زا است و در کل منطبق با نیازهای واقعی کشور نیست.

شعارسال: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم، ولی سمت‌وسوی بودجه ۹۸ متناسب با شرایط جنگی نیست که این یکی از ایرادهای جدی بودجه است.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ؛ در خصوص بودجه‌ی سال ۹۸ گفت: هم‌اکنون مجلس در حال بررسی بودجه ۹۸ است و واقعیت بخش درآمدها این است که بودجه به‌شدت تورم‌زا است و در کل منطبق با نیازهای واقعی کشور نیست.

وی افزود: با توجه به مخالفت‌هایی که از سمت دولت انجام می‌شود و نقشی که برخی از نمایندگان به‌عنوان وکیل الدوله دارند اجازه تغییرات جدی بودجه وجود ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: به‌طور مثال در بحث همسان‌سازی حقوق با اماواگرهای زیادی مواجه هستیم و همچنین در موضوع اشتغال نیز بودجه ۹۸ بسیار ضعیف است.

سمت‌وسوی بودجه ۹۸ متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیست

سلیمی اضافه کرد: در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم، ولی سمت‌وسوی بودجه متناسب با شرایط جنگی نیست که این‌یکی از ایرادهای جدی بودجه است.

وی با اشاره به برخی نواقص و انحرافات جدی بودجه افزود: در بخش رتبه‌بندی معلمان مبلغی که اختصاص داده‌شده است بسیار اندک است، همچنین در بخش ترمیم حقوق کارگران و شرکتی یک نقص جدی در بودجه ۹۸ وجود دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان ضمن بیان اینکه بودجه در بخش مسکن محرومین نتوانسته توقعات لازم را برطرف کند بیان کرد: همچنین در بخش کوچک‌سازی دولت نه‌تنها اقدامی انجام‌نشده بلکه دولت را بزرگ‌تر کرده است که این‌یک آسیب جدی است و در بخش پرداخت بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی نیز موفق نیست.

دولت در بودجه ۹۸ آینده فروشی کرده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: دولت در بودجه ۹۸ یک آینده فروشی کرده است که با فروش اوراق و قرض می‌خواهد اداره کشور را انجام دهد و آیندگان را مدیون و مقروض می‌کند و مشخص نیست برای نسل چهارم و پنجم چه برنامه‌ای دارد و آینده را کاملاً فروخته است.

سلیمی در همین خصوص تصریح کرد: در بخش اتکای به نفت وابستگی رفع نشده و این وابستگی حتی بیش از گذشته شده است و در حوزه تأمین نقدینگی کارخانه‌هایی که با مشکل مواجه هستند نتوانسته‌اند یک راهکار روشن و عملیاتی برای آن‌ها ارائه دهد که با این دلایل نواقص فراوانی در بودجه ۹۸ وجود دارد و درمجموع برای شرایط عادی نوشته‌شده است.

انحراف ۶۲ درصدی بودجه نسبت به برنامه ششم توسعه

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر مطابقت بودجه ۹۸ با برنامه ششم توسعه گفت: متأسفانه طبق گزارش‌های دیوان محاسبات ۶۲ درصد انحراف در بودجه نسبت به برنامه ششم وجود دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری دیار آفتاب ، تاریخ انتشار:6 اسفند 1397 ، کدخبر:52427 www.diyareaftab.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
لایحه بودجه ظاهرا غیرواقعی برنامه ریزی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین