پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی طرح‌های مصوب و جامع برای الکترونیکی شدن مرزها دارد ولی تمامی این طرح‌ها منوط به اعتبارات خاص است که امسال این اعتبارات واریز نشده است.

شعار سال: سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت الکترونیکی شدن مرزهای شمال شرقی اظهار کرد: ما با کشور افغانستان و پاکستان حدود دو هزار کیلومتر مرز مشترک داریمکه در این مرزها مشکلاتی ازجمله ورود غیرمجازی اتباع بیگانه را شاهد هستیم.

وی افزود: جدا از ورود غیرقانونی اتباع ما در این مرزها متأسفانه با مشکل قاچاق مواد مخدر مواجه هستیم که این رفتارها توأم با شرارت و درگیری است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای امنیت بیشتر این مرزها در سال گذشته گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای ایجاد موانع فیزیکی، کانال‌ها، دیوار و سیم‌خاردار در مرزهای شمال شرقی انجام‌ شده است.

سردار رضایی تصریح کرد: همچنین سیستم‌های فنی الکترونیکی هم در این مرزها به کار گرفته شد که تا به امروز بهره‌برداری خوبی داریم.

وی ادامه داد: هنوز طرح‌های ما کامل نشده و امیدواریم در برنامه ششم و برنامه سال ۹۸ از طریق پشتیبانی که از سوی دولتخواهد شد بتوانیم طرح‌هایمان را به سرانجام برسانیم و آن‌ها را در اختیار مدیران مرزبانی به‌ منظور بهره‌برداری قرار دهیم.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: متأسفانه اعتبارات امسال تا به امروز که در آخرین ماه امسال هستیم هنوز واریز نشده و از سوی دولت تأمین اعتبار نشدیم.

سردار رضایی با اشاره به عدم واریز اعتبارات از سوی دولت گفت: مشکل جدی ما این است که تمامی برنامه‌هایمان تحت‌الشعاع عدم تأمین اعتبارات قرار گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: مرزبانی طرح‌های مصوب و جامع برای الکترونیکی شدن مرزها دارد ولی تمامی این طرح‌ها منوط به اعتبارات خاص است که امسال این اعتبارات واریز نشده و امیدواریم در سال آینده واریز شود در غیر این صورت مانند امسال نمی‌توانیم انتظار هیچ‌گونه پیشرفت در الکترونیکی شدن مرزها داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 اسفند 97، کد مطلب: 4555575: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین