پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۱۹۳۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد راه اندازی بازار متشکل ارزی از ابتدای سال ۹۸ کلید می خورد و مبنای تسویه در این بازار نرخ های سامانه سنا خواهد بود.
شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: در ماه های اخیر بانک مرکزی مشوق های خوبی را برای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات داشته و موارد را تسهیل کرده و اکنون صادرکنندگان دست بازتری در فروش ارز صادراتی خود دارند و می توانند ارز خود را به صورت حواله یا نقدی صرف واردات کنند.
نماینده خانه ملت یکی از دغدغه های صادرکنندگان را نحوه تسویه ارز حاصل از صادرات دانست و تاکید کرد در پی توافقی که با رییس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد صورت گرفته است، این دغدغه به زودی با راه اندازی بازار متشکل ارزی رفع و سبب جهش صادراتی می شود.
پورابراهیمی با اعلام اینکه چهارچوب، آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با بازار ارزی به تصویب رسیده است، ادامه داد: درباره تسویه ارز حاصل از صادرات باید دید مواد اولیه آن با نرخ ترجیحی تامین شده است یا با نرخ بازار آزاد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سنا،تاریخ انتشار:14 اسفند 1397،کدخبر:55681،www.sena.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین