پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۹۳۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
یک کارشناس خودرو می‌گوید: چنانچه نرخ ارز در سال 98 روند صعودی داشته باشد قیمت خودروهای خارجی نیز بین پنج تا 10 درصد قطعا گران خواهد شد

شعارسال:یک کارشناس خودرو می‌گوید: چنانچه نرخ ارز در سال 98 روند صعودی داشته باشد قیمت خودروهای خارجی نیز بین پنج تا 10 درصد قطعا گران خواهد شد.

یک کارشناس خودرو در پیش‌بینی قیمت خودروهای چینی در سال ۹۸ گفت: افزایش قیمت خودرو تابع قیمت ارز آزاد و نیمایی است. چنانچه نرخ ارز در سال ۹۸ روند صعودی را بپیماید قیمت خودروهای خارجی نیز بین پنج تا ۱۰ درصد قطعا گران خواهد شد.

بابک صدرایی افزود: تغییر عوامل سیاسی نیز می‌تواند در قیمت تمام کالاها در سال ۹۸ اثرگذار باشد. سال آینده با بالا رفتن نرخ دستمزد تا حدودی تورم هم افزایش می‌یابد. میزان تورم نیز به طور ناخودآگاه نوسان نرخ ارز را به دنبال دارد.

او درباره این پرسش که آیا قیمت خودروهای چینی در بازار شب عید گران شده است؟ پاسخ داد: قیمت خودروهای چینی در شب عید ثابت باقی مانده و در این ایام خودروهای مورد نظر همانند قیمت یک ماه گذشته به مردم عرضه شده است.

صدرایی به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار خودروهای چینی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی نمایندگی‌های خودروهای وارداتی به دلیل کمبود قطعه نمی‌توانند خودروهای مورد نیاز را در بازار عرضه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار17 اسفند 97، کدخبر: 1238777، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین