پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
استاندار سمنان از تصویب انتقال آب خزر به کویری مرکزی به عنوان یک عیدی به مردم نام برد و گفت: اگر وزارت صنعت خرید تضمینی آب را ابلاغ کند مشکلی برای جذب سرمایه‌گذار نداریم.

شعارسال: استاندار سمنان از تصویب انتقال آب خزر به کویری مرکزی به عنوان یک عیدی به مردم نام برد و گفت: اگر وزارت صنعت خرید تضمینی آب را ابلاغ کند مشکلی برای جذب سرمایه‌گذار نداریم.

به گزارش ایسنا، علیرضا آشناگر در آئین بهره برداری مجتمع صنعتی و معدنی سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح در شهرستان آرادان اظهار کرد: انتقال آب به فلات مرکزی ایران عیدی خوبی در آستانه نوروز از سوی دولت و مجلس بود.

وی با بیان اینکه در گام دوم برای تأمین مالی و مذاکره با سرمایه‌گذاران نیاز به صدور مجوز خرید تضمینی آب از وزارت نیرو و وزارت صنعت داریم، ادامه داد: وزارت نیرو این مهم را ابلاغ کرده است و چنانچه وزارت صنعت نیز خرید تضمینی آب را ابلاغ کند به راحتی می‌توانیم سرمایه‌گذار، برای این پروژه جذب کنیم.

وی از آمادگی این استان برای پذیرش برخی از صنایع پایتخت خبر داد و افزود: با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم در سراسر استان در همه شهرستان‌های این استان آمادگی لازم برای استقرار صنایع وجود دارد و همه وزارتخانه‌ها می‌توانند امکانات و صنایع خود را به استان سمنان منتقل کنند.

آشناگر با بیان اینکه براساس قانون استان سمنان، استان معین استان تهران است، خاطرنشان کرد: در همین راستا در صورت هرگونه اتفاق ناگوار و شرایط اضطرار در تهران، استان سمنان باید آمادگی و توان کمک را داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مناسب با پایتخت گفت: برقی شدن خط ریلی تهران - سمنان و ارتقاء راه‌های استان سمنان می‌تواند اقدام پدافندی غیرعامل چند وجهی در این بخش باشد که این مهم نیز نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال استان سمنان در سال ۹۷ حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر بوده که تا امروز این مهم به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار :18 اسفند 97، کد خبر: 97121809401،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
من نظر انتقادی دارم نسبت به این موضوع ایا این کار واقعا اصولی و درسته؟ راهکار دیگه ای برای مبارزه با خشکسالی نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین