پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با مدیرعامل ایمیدرو از توافق انجام شده جهت فعالسازی پهنه های معدنی متعلق به ایمیدرو در آینده نزدیک خبر داد.نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ‌در این نشست گفت: موضوعات مربوط به حوزه معدنی با توجه به ذخائر بالای آن در استان کرمان نیازمند توجه جدی دولت است. وی بیان کرد: 40 درصد از بهره برداری های معدنی در کشور از استان کرمان انجام می شود و این مسئله توجه بیشتر دولت به مباحث معدنی در استان کرمان را می طلبد.

شعار سالنشست مشترک دکتر محمدرضا پورابراهیمی با مدیرعامل ایمیدرو و معاونان ایشان با حضور رییس اتاق بازرگانی کرمان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل امور اقتصادی استانداری براساس توافقات قبلی صورت گرفته با استاندار کرمان مبنی بر پیگیری مباحث معدنی استان برگزار شد.

‌نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ‌در این نشست گفت: موضوعات مربوط به حوزه معدنی با توجه به ذخائر بالای آن در استان کرمان نیازمند توجه جدی دولت است.

وی بیان کرد: 40 درصد از بهره برداری های معدنی در کشور از استان کرمان انجام می شود و این مسئله توجه بیشتر دولت به مباحث معدنی در استان کرمان را می طلبد.

پورابراهیمی اعلام کرد: با توجه به دعوت قبلی و مصوبات چند هفته قبل در کرمان با حضور استاندار این نشست جهت به پیگیری مباحث معدنی مذکور برگزار شده است.

"مهدی حسینی نژاد" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان نیز در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت معادن در استان و بهره برداری از آنها ارائه کرد و حضور ایمیدرو در کرمان را فرصتی برای افزایش توانمندی‌های معدنی استان دانست که باید هر چه بیشتر عملیاتی شود.

بنا بر این گزارش در این نشست مقرر شد تا پهنه جدید معدنی منطقه راین گلباف برای امر مطالعات اکتشافی در دستور کار قرار گرفته و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی یک هفته آینده تیم تخصصی ایمیدرو به کرمان سفر کند و آغاز مطالعات اکتشافی در این پهنه معدنی عملیاتی شود.

همچنین مقرر شد مجموع مطالعات انجام شده در پهنه معدنی شهرستان راور که اطلاعات مربوط به ذخایر معدنی آن مشخص شده، برنامه بهره برداری آن و یا پیشنهاد واگذاری سرمایه گذاری سریع تر اجرایی شود.

با توجه به تکالیف قانونی در حوزه زیرساخت‌ها، هشت پروژه زیرساختی در حوزه معادن استان به ایمیدرو با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان ارائه شد و مقرر شد عملیات زیرساختی در حوزه های ماموریت های اجتماعی در مناطق انجام گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 16اسفند 97، کد خبر: 97121608507، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین