پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم سنگین سفرهای نوروزی در استان اصفهان نسبت به سال قبل پیش‌بینی افزایش حجم تردد ۱۰ درصد شده است.

شعارسال: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم سنگین سفرهای نوروزی در استان اصفهان نسبت به سال قبل پیش‌بینی افزایش حجم تردد ۱۰ درصد شده است.

فرزاد دادخواه  اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حجم سنگین سفرهای نوروزی در استان اصفهان از جمله ترافیک عبوری، مسافرینی که قصد عبور از استان اصفهان جهت رسیدن به مقصدشان در جنوب، شرق و شمال را دارند و همچنین سفرهای درون استانی، نسبت به سال قبل پیش‌بینی افزایش حجم تردد 10 درصد شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: طرح راهداری نوروزی هم‌زمان با طرح راهداری زمستانی در استان اصفهان با جدّیت در حال انجام است که با اقدامات‌ لکه‌گیری، شانه سازی، شیب شیروانی راه‌ها، نصب تابلو علائم رانندگی، خط‌کشی، آشکارسازی دماغه‌ها و نصب تابلوهای اطلاعاتی تعیین جهت از مقاطع خاص محورها که نیاز مسافران در این نقاط احداث‌شده است و سایر نکاتی که ایمنی راه‌ها را به دنبال دارد انجام می‌گیرد.

وی افزود: با شروع طرح نوروزی اکیپ‌ها و خودروهای گشت راهداری خصوصاً در نقاط پر تصادف مستقر می‌شود؛ اطلاع‌رسانی و گشت زنی مؤثر درراه‌ها برنامه‌ریزی‌شده و کشیک‌های ستادی و شهرستانی در سطح استان و همچنین آمادگی شهرستان‌ها و راهدارخانه‌ها برای اسکان موقت مسافرین انجام‌شد.

دادخواه خاطر نشان کرد: همچنین اقدامات ویژه و پشتیبانی ماشین‌آلات جهت جلوگیری از هرگونه انسداد در راه‌ها هم انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با این اقدامات سفری خوش و با خاطره ای زیبا برای هم‌وطنان به همراه داشته باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز ، تاریخ انتشار: 21اسفند 1397 ، کدخبر: 942256،www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین