پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ درصد روستاهای استان طی ۱۰ سال گذشته مهاجرت کردند.

شعار سال: حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی عصر سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم خراسان جنوبی شرایط مطلوبی ندارد، افزود: درخواست داریم تمام مجموعه استان، غیر برخوردار محسوب شود تا بتواند از اعتبار نفت بهره مند شود.

وی با بیان اینکه همچنین راه‌های خراسان جنوبی وضعیت مطلوبی ندارد، اظهار کرد: تردد کامیون‌های بزرگ و وجود پیچ‌های سنگین تصادفات زیادی را منجر می‌شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه خواستاریم تا قبل از پایان سال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه محور - بیرجند قاین اختصاص یابد، گفت: ۹۰ کیلومتر از این محور نیازمند دوبانده سازی است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه راه آهن بیرجند بیان کرد: اهمیت منطقه‌ای و فرامنطقه ای راه آهن خراسان جنوبی با هیچ راه آهنی قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه خشکسالی های چندین ساله امان مردم خراسان جنوبی را بریده است، افزود: در ۱۰ سال گذشته ۵۰ درصد از روستاها مهاجرت کرده‌اند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در برخی از فصول سال ۴۸۵ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند، افزود: با توجه به تورم، بحران مهاجرت‌ها را خواهیم داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای نخبه و متخصصی پرورش می‌دهیم، افزود: در تربیت و فرهنگ‌سازی دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش را خوب تقویت نمی‌کنیم و اعتبارات خوبی نمی‌گذاریم، در نتیجه خروجی آموزش و پرورش اختلاس گران قهاری می‌شوند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برخی اختلاس‌ها ها مربوط به فرهنگ است، گفت: جایگاه فرهنگ در آموزش و پرورش است که این نهاد با این اعتبارات نمی‌تواند کاری فرهنگی کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:21 اسفند 1397،کدخبر:4566653،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین