پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در البرز برنامه ریزی شده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.
شعارسال:​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در البرز برنامه ریزی شده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

شهبازی در مراسم آغازین طرح ملی خدمات نوروزی ۹۸ که صبح شنبه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه این طرح به صورت پایلوت کشوری در البرز کلید خورد، افزود: مجموعه های مرتبط خدماتی و انتظامی در این محل با آمادگی کامل حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه البرز معبر ۱۲ استان کشور است، ادامه داد: البرز با ظرفیت های طبیعی و گردشگری همه ساله پذیرای مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است از این رو باید تمهیدات لازم برای استقبال از آنها اندیشیده شود.

دکتر شهبازی گفت: برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در البرز برنامه ریزی شده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

وی افزود: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان های البرز تشکیل شده و نوروزگاه های هفت گانه نیز در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز عنوان کرد: امید است سال مبارکی برای مردم سرافراز ایران رقم بخورد و مجموعه های هلال احمر که یک پایگاه آن به صورت پایلوت در البرز راه اندازی شد، در سراسر کشور خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

وی گفت: برای تمامی البرزی ها نیز سال پرخیر و برکتی را آرزو دارم و تدابیری اتخاذ شده که از مسافران نوروزی به خوبی پذیرایی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار25 اسفند 97، کدخبر: 824760،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین