پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج بر ضرورت ایجاد بسترهای تسهیل در فرایند تولید و حمایت از بخش خصوصی همچنین در جهت رفع موانع و بروکراسی اداری تاکید کرد.
شعارسال: حسین شریف کاظمی، ضمن گرامیداشت روز حمایت از مصرف کنندگان گفت: به منظور حمایت از فرصت کارآفرینی در بخش خصوصی و به منظور اشتغال – تولید و حمایت از کالای ایرانی و مقابله با جنگ اقتصادی سلطه گران، دستگاه های متولی و خدمات رسان شهرستان کرج، باید اهتمام جدی و هدفمندی را در جهت رفع موانع تولید و تسهیل و روان سازی فرایند خدمات رسانی داشته و فرایند تسهیل در امر بروکراسی اداری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: همچنین برای نظارت بر کیفیت عملکردها، فرمانداری ویژه شهرستان کرج بر اساس رسالت سازمانی و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، بر روند کار نظارت جدی و شبانه روزی دارد.

شریف کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های پایان سال اشاره کرد و گفت: تمام اهتمام و تلاش ما بر این است که نوروزی درخور شأن و شایسته البرزنشینان و مسافران نوروزی که میهمان این استان هستند، رقم زده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: در آستانه فصل بهار و نوروز، به رسم هر ساله، مجموعه مدیریت شهری کرج با اهتمام ویژه ای نسبت به پاکسازی مسیرهای منتهی به اتوبان و راه های مواصلاتی در ورودی و خروجی شهر وارد میدان شود تا به این ترتیب کرامت مسافران نوروزی و همین طور البرزنشینان نیز بجا آورده شود.

وی افزود: برای ترمیم ولکه گیری معابر شهری با وجود محدودیت در اعتبارات از محل منابع ستاد بازآفرینی قیر مورد نیاز به این منظور تامین شود تا سطح معابر شهری و بعضا چاله هایی که بر سر تردد مسافران و مردم وجود دارد مورد بهسازی قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1397 ، کدخبر: 734232 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین