پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 500 نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس در قالب 197 اکیپ برای شب چهارشنبه سوری در تهران آماده باش هستند و مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت نیز برای این شب آمادگی کامل دارد.

شعار سال: مجتبی خالدی درباره تمهیدات سازمان اورژانس کشور برای شب چهارشنبه سوری افزود: در چهار ماه گذشته آموزش هایی توسط سازمان اورژانس کشور به دانش آموزان و جوانان ارائه شده تا خود امدادی توسط مردم آغاز شود تا عوامل اورژانس به محل حادثه برسند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات اولیه درمانی در تمام بیمارستان ها برای مصدومان شب چهارشنبه سوری انجام می شود. همچنین در بیمارستان های خاصی مانند بیمارستان شهید مطهری، اقدامات خاص ترمیمی برای سوختگی انجام می شود که در این بیمارستان ها متخصص و فوق تخصص ترمیمی مستقر خواهد بود.

با مصدوم مواجه شدید به 115 خبر بدهید

خالدی اظهار داشت: به مردم هم توصیه می شود که اگر در شب چهارشنبه سوری با مصدومی مواجه شدند، بلافاصله با شماره 115 تماس گرفته و نشانی دقیق را اعلام کنند. زیرا یکی از مشکلات اورژانس در سال گذشته، نشانی های غیردقیقی بود که اعلام می شد.

وی ادامه داد: این فرآیندها در همه کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور نیز انجام می شود و نیروهای اورژانس در شب چهارشنبه سوری در میادین بزرگ شهرها حاضر خواهند بود.

چهارشنبه سوری زودتر به منزل برگردید
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: به مردم توصیه می شود که در شب چهارشنبه سوری زودتر به منازل خود برگردند و از معابر اصلی استفاده کنند. اگر مشاهده کردند که در برخی محل ها از مواد محترقه استفاده می شود، علاوه بر اعلام به پلیس 110، مسیر خود را تغییر بدهند. رانندگان هم آمادگی کامل برای تغییر مسیر و ترمزهای ناگهانی هنگام حادثه را داشته باشند. اگر استفاده از مواد محترقه محتمل بود، شیشه های خودرو را بالا برده و از خودروی خود پیاده نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایران پزشک، تاریخ 28 اسفند 97، کد مطلب: 11249: www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین