پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۸۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
برخی بازیگران هالیوودی با وجود اینکه چهره جذابی ندارند، توانسته‌اند برای خود شهرتی دست و پا کنند.برخی بازیگران لازم نیست عملکرد خوبی داشته باشند. شاید با زیبایی که یکی از موارد اصلی و مهمترین موارد برای دستیابی به شهرت و بازیگری به نظر می‌رسد، بتوانند موفق باشند، اما بازیگرانی نیز هستند که مثال نقضی برای این موضوع محسوب می‌شوند،چراکه با وجود داشتن چهره‌های نه چندان جذاب، به موفقیت‌های سینمایی خوبی دست یافته‌اند.

شعار سال: برخی بازیگران لازم نیست عملکرد خوبی داشته باشند. شاید با زیبایی که یکی از موارد اصلی و مهمترین موارد برای دستیابی به شهرت و بازیگری به نظر می‌رسد، بتوانند موفق باشند، اما بازیگرانی نیز هستند که مثال نقضی برای این موضوع محسوب می‌شوند،چراکه با وجود داشتن چهره‌های نه چندان جذاب، به موفقیت‌های سینمایی خوبی دست یافته‌اند.

ویلم دفو

بازیگر بزرگ آمریکایی که هیولای فیلم‌هایش شناخته می‌شود و مهمترین نقش آن نورمن آزبورن بود که در لباس یک گابلین سبز به عنوان شخصیت مقابل مرد عنکبوتی ایفای نقش می‌کرد. با این وجود او یکی از بازیگران با استعداد و پر افتخار است که موفق به دریافت دو جایزه از آکادمی اسکار نیز شده است. او با اینکه در لیست زشت‌ترین‌ها قرار گرفته، اما سابقه بازی در نقش عیسی مسیح را نیز در کارنامه خود دارد.

مایکل بریمن

بازیگرانی که با چهره نه چندان جذاب معروف شدند

بازیگر آمریکایی که به خاطر بازی در چند فیلم ترسناک مثل «مطرودین شیطان» شناخته می‌شود. او همچنین سابقه ایفای نقش در فیلم «دیوانه از قفس پرید» با بازی جک نیکلسون را در کارنامه دارد. چهره او به طور طبیعی ترسناک است و برای او بازی در فیلم‌های ترسناک به سادگی آب خوردن خواهد بود. او با گریم به یک شیطان واقعی تبدیل خواهد شد.

دنی ترخو

بازیگرانی که با چهره نه چندان جذاب معروف شدند

وجه مشترک دیگری از دنی ترخو و مایکل بریمن بازی در فیلم «مطرودین شیطان» است. او تنها در فیلم‌هایی با ژانر وحشت بازی کرده و نیم نگاهی هم به فیلم‌های اکشن داشته است. او هیچگاه پیشنهاد بازی در فیلم‌هایی با ژانر دیگر را نداشته است و فیلمسازان آمریکایی هیچگاه به او در زمینه‌های دیگر اعتماد نکرده‌اند.

مارتی فلدمن

بازیگرانی که با چهره نه چندان جذاب معروف شدند

بازیگری که بیشتر به خاطر چشم‌های معیوبش شناخته می‌شود و بر خلاف دیگر بازیگران معرفی شده، به سمت ژانر کمدی رفت و با مل بروکس در دهه هفتاد خوش درخشید. او با دریافت دو جایزه بفتا به نظر در کارش موفق ظاهر شده است. او در سال ۱۹۸۲ بر اثر حمله قلبی درگذشت.

ران پرلمن

بازیگرانی که با چهره نه چندان جذاب معروف شدند

او در فیلم‌های «پسر جهنمی» و «دیو و دلبر» بازی کرده است که فیلم‌های موفقی محسوب می‌شوند،اما نکته اینجاست که او در نقش‌های منفی این فیلم‌ها یعنی نقش دیو و شیطان سرخ بازی کرده است. جدیدترین فیلم او نیز که برای سال ۲۰۱۹ در حال ساخت است، «شکارچی هیولا» نام دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین تاریخ انتشار 1 فروردین98، کد خبر: 1242965، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین