پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
یک عضو مجلس اعلای روسیه روز پنجشنبه به تصمیم آمریکا برای دامن زدن به ادعای حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های بلندی های جولان واکنش نشان داد و گفت مسکو هرگز چنین اقدامی را به رسمیت نخواهد شناخت.

شعار سال: یک عضو کمیته امور خارجی مجلس اعلای روسیه به توئیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای چراغ سبز به رژیم صهیونیستی جهت ادعای حاکمیت بر بلندی‌های جولان اشغالی واکنش نشان داد.

ترامپ امروز پنجشنبه در توئیتر نوشت: «بعد از ۵۲ سال، وقت آن است که ایالات متحده به طور کامل حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را که حائز اهمیت رهبردی و امنیتی برای اسرائیل و ثبات منطقه‌ای است، به رسمیت بشناسد.»

شبکه الجزیره به نقل از یک عضو کمیته امور خارجی پارلمان روسیه نوشت مسکو هرگز حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی را به رسمیت نخواهد شناخت.

بلندی‌های جولان اشغالی، بخشی از استان «القنیطره» سوریه است. رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ این منطقه را اشغال و در سال ۱۹۸۲ آن را ضمیمه خود کرد؛ جامعه بین‌الملل هرگز این اقدام را به‌رسمیت نشناخته است.

اقدام ترامپ در شرایطی صورت گرفته که پرونده‌های فساد مالی بر سرنوشت «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات فلسطین اشغالی سایه انداخته است.

پیشتر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد دونالد ترامپ برای افزایش محبوبیت بنیامین نتانیاهو حاکمیت تل‌آویو بر جولان اشغالی را «به رسمیت بشناسد.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 1 فروردین 98، کد مطلب: 466307: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
این اسرائیا واقعا چه کوفتیه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین