پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
سفیر پیشین ایران در سوریه معتقد است که اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی با هدف تقویت و پیروزی در انتخابات هم برای خودش و هم نتانیاهو است.
شعارسال: حسین شیخ الاسلام اظهار کرد: ترامپ و رژیم صهیونیستی از نظر عملی نمی‌توانند در مورد جولان چنین کاری را انجام دهند زیرا خلاف قوانین بین‌المللی و مصوبات و قطع‌نامه‌های شورای امنیت است.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین خاطرنشان کرد: مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت همچنان در صحنه هستند، ملت سوریه اجازه نخواهند داد تا آمریکا و صهیونیست‌ها حاکمیت داشته باشند، آن‌ها بدانند مقاومت زنده است و مردم منطقه این اقدامات را نمی‌پذیرند.

وی افزود: علیرغم خواست آمریکایی‌ها برای تغییر حکومت در سوریه، نتوانستند به هدف خود برسند زیرا مقاومت همچنان وجود دارد. لذا به نظر می‌رسد اقدام ترامپ در مورد جولان با هدف انتخاباتی برای نتانیاهو و خودش صورت گرفته تا بتوانند در انتخاباتی که پیش رو دارند، پیروز شوند.

شیخ الاسلام همچنین گفت: اقدام آمریکا در راستا و تکمیل کننده طرح معامله قرن است و مقاومت پاسخ آن‌ها را در صحنه می دهد که مهم‌ترین آن نیز راهپیمایی بازگشت است که انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، اقدام دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن منطقه جولان اشغالی به‌عنوان بخشی از سرزمین رژیم صهیونیستی با واکنش شدید جامعه بین‌المللی مواجه شد به نحوی که حتی متحدان ترامپ در عرصه بین‌المللی نیز با این موضوع مخالفت کردند و اعضای شورای امنیت سازمان ملل نیز در جلسه‌ای این تصمیم را محکوم کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1398 ، کدخبر: 98011705219 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
باید جلوی آمریکا محکم ایستاد آمریکایی ها در مقابل کسانی که جلوشون قد علم میکنن کوتاه میان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین