پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
با فراگیرترشدن اجرای طرح «برکت خانواده» توسط بنیاد برکت در سراسر کشور، پنجمين نوزاد زوج‌های نابارور مناطق محروم در ماه مبارک رمضان به‌دنيا آمد.

شعار سال: بنیاد برکت اعلام کرد: این نوزاد که فاطمه نام دارد در بيمارستان امام رضا(ع) مشهد چشم به جهان گشود.

خانواده‌ی خسروى، اهل روستاى لانو شهرستان سربيشه‌ی استان خراسان جنوبى مدت شش سال در آرزوى فرزند بودند و در نهایت با کمک‌های بنیاد برکت برای درمان زوج‌های نابارور از طریق طرح «برکت خانواده» صاحب فرزند شدند.

تمامی هزینه‌های درمان و زایمان این زوج روستایی توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پرداخت شده است.

بنیاد برکت از دی ماه سال ۹۳ اجرای طرح «برکت خانواده» را در اجرای فرامین مقام معظم رهبری با هدف تحکیم خانواده و پوشش هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور در مناطق محروم کشور آغاز کرده است.

در این طرح، بنیاد برکت با تشکیل کارگروهی مشترک با واحد خانواده‌ی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به طراحی و تهیه‌ی دستورالعمل نحوه‌ی شناسایی و ارجاع زوج‌های نابارور ساکن در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور از طریق شبکه‌های بهداشت و درمان روستایی و معرفی آن‌ها به مراکز معتبر درمان ناباروری نموده و تمامی هزینه‌های تشخیصی و درمانی آن‌ها از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پرداخت می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 95 ، کد مطلب: 3685498 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین