پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین از حضور بیش از ۷ هزار بسیجی در مناطق سیل‌زده شمال کشور برای خدمات‌رسانی خبر داد.

شعارسال:معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین از حضور بیش از ۷ هزار بسیجی در مناطق سیل‌زده شمال کشور برای خدمات‌رسانی خبر داد.

 سردار نعمان غلامی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حضور اقشار مختلف بسیج در مناطق سیل‌زده شمال کشور اظهار کرد: طی روزهای گذشته ۱۲ سپاه استانی همجوار استان‌های مازندران و گلستان در مناطق سیل‌زده حاضر شدند و پس از برقراری ارتباط با رده‌های مختلف بسیج مناطق کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰ کامیون از کمک‌های مردمی توسط بسیجیان استان‌های گوناگون به مناطق سیل‌زده رسیده و بسیجیان در حال تقسیم این کمک‌ها در بین خانواده‌های سیل‌زده هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مجموع بیش از هفت هزار نفر از بسیجیان در مناطق سیل‌زده حاضر شده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

سردار غلامی گفت: با هماهنگی صورت‌گرفته با جامعه بسیج پزشکی و عشایری، تیم‌های دام پزشکی هم در مناطق سیل‌زده حاضر شده و در حال درمان دام‌های آسیب‌دیده در سیل هستند.

وی ادامه داد: جمعی از خواهران بسیجی هم تحت عنوان لشکر حضرت زینب(س) در حال خدمت‌رسانی به بانوان سیل‌زده هستند.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج گفت: بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف و سایر اقشار بسیج هم در صحنه حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند تا با هم‌افزایی بتوانند ظرفیت‌های مردمی را برای افزایش خدمت‌رسانی تقویت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار6فروردین 98 ، کدخبر: 369906 ، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین