پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
درختان به زمین و انسان ها به مهربانی یکدیگر دلخوشند.گاهی دلگرمی یک دوست چنان معجزه می کند که گویی خدا در زمین کنار توست. خوب یاد بد هر آنچه که بودگذشت برگ دیگری از دفتر روزگار ورق خورد برگ دیگری از زمان بر زمین افتاد سال دیگری گذشت و سال جدیدی آغاز شد ، آرزو دارم نوروزی که پیش رو است آغاز روزهایی باشد که رونق کسب و کارهای دانش بنیان در تمامی حوزه ها از جمله حوزه انرژی های تجدید پذیر پررونق باشد .

شعارسال: درختان به زمین و انسان ها به مهربانی یکدیگر دلخوشند.گاهی دلگرمی یک دوست چنان معجزه می کند که گویی خدا در زمین کنار توست. خوب یاد بد هر آنچه که بودگذشت برگ دیگری از دفتر روزگار ورق خورد برگ دیگری از زمان بر زمین افتاد سال دیگری گذشت و سال جدیدی آغاز شد ، آرزو دارم نوروزی که پیش رو است آغاز روزهایی باشد که رونق کسب و کارهای دانش بنیان در تمامی حوزه ها از جمله حوزه انرژی های تجدید پذیر پررونق باشد .

امیدوارم سال ۹۸سال جدایی درآمدهای کشور از اقتصاد نفتی باشد و این مهم تنها با تمرکز بر انرژی های تجدید پذیر و پاک و حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان میسرخواهد شد و این در کشوری به وسعت ایران که خداوند منان همه موهبت الهی که شامل ابرو بادو،مه،خورشید و فلک را در اختیار این مرزوبوم قرارداده ، امکان پذیر است .

تمام سعی و تلاش ما در ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حرکت روبه جلو در جهت توسعه فناوری در صنایع موجود و توسعه کسب و کارهای جدید دانش بنیان و توسعه بازار محصولات دانش بنیان است .

و سعدی در قرن هفتم درباره انرژی های تجدید پذیرچه زیبا گفت:

ابرو و بادو مه خورشید و فلک در کارند

تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار:7 فروردین 1398 ، کدخبر:43161  www.isti.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین