پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:در عرصه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی کارنامه پلیس پایتخت زرین و بی نظیر است. جمع آوری اخلال گران بازار و رسیدگی به ۲۱ پرونده مربوط به فساد اقتصادی از جمله فعالیت‌های گسترده پلیس در سال ۹۷ است.
شعارسال: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:در عرصه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی کارنامه پلیس پایتخت زرین و بی نظیر است. جمع آوری اخلال گران بازار و رسیدگی به ۲۱ پرونده مربوط به فساد اقتصادی از جمله فعالیت‌های گسترده پلیس در سال ۹۷ است.

 سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در ماجرای برخورد با اخلالگران بازار بازار عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی، با همکاری پلیس آگاهی و پیشگیری تهران بزرگ، ۳۱ اخلالگر شناسایی و دستگیر شده اند.

وی افزود:رسیدگی به ۲۱ پرونده فساد اقتصادی و احضار ۲ هزار تن از اخلال گران اقتصادی از فعالیت‌های عمده پلیس پایتخت بوده و در عرصه مبارزه با قاچاق کالا بیش از ۱۳۰ درصد افزایش کشفیات طی مدت یک سال اخیر داشته ایم.

سردار رحیمی، در ادامه به مبارزه بی امان پلیس پایتخت با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر اشاره و بیان کرد: در این حوزه با تلاش همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، بالغ بر ۱۶ تن مواد مخدر را در تهران کشف کرده ایم.

رئیس پلیس پایتخت، همچنین به پاک سازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی، اشاره کرد و گفت: با همکاری پلیس، دادستانی تهران، ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد، این محله‌ها از لوث وجود معتادان متجاهر پاک سازی شده و مجددا امنیت و آرامش شهروندان به محلات بازگشته است.

وی به نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی مراکز معتبر آماری در خصوص عملکرد پلیس پایتخت اشاره کرد و گفت: بر اساس این نظرسنجی‌ها پلیس تهران در حوزه عملکرد‌های انتظامی در رتبه دوم ارتقاء امنیت در کشور از دیدگاه شهروندان قرار دارد و همچنین در حوزه اعتماد مردمی و باور به فعالیت‌های انتظامی، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

سردار رحیمی، با اشاره به اینکه دشمن همواره در پی ایجاد ناامنی و بر هم زدن امنیت شهروندان به اشکال مختلف است، بیان داشت: با تلاش جان برکفان نیرو‌های مسلح و برقرار کنندگان امنیت و آرامش شهروندان، توطئه‌های دشمنان نقش بر آب گشته و همین امر باعث سردرگمی دشمنان شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار : 7 فروردین 98، کد خبر:504380 ،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین