پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
آیت الله فلاحتی در دیدار نوروزی با مدیران دستگاه های اجرایی گیلان تخریب مدیران را جایز ندانست و گفت: عملکرد مدیران نقد می شود.

شعار سال: آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار نوروزی با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های قضائی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تبریک سال جدید به بیانات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اشاره و اظهار کرد: ایشان در سخنان خود بر لزوم جوان‌گرایی در مدیریت تأکید کردند.

وی با بیان اینکه طولانی شدن مدیریت سبب ایجاد رخوت و کم کاری در میان مسئولان می‌شود، افزود: داشتن توانایی و انگیزه برای انجام امور یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انجام مسئولیت‌های اجتماعی است.

امام جمعه رشت در ادامه به برخی ویژگی‌های مدیران جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مدیران جامعه اسلامی باید دست پاک، دارای فهم سیاسی و اجتماعی بالایی باشند. اداره جامعه بدون زیربنای منابع انسانی غیرممکن است.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد مدیران در جامعه اسلامی نقد و بررسی می‌شود، بیان کرد: تخریب مدیران جایز نیست اما عملکرد آنها قطعاً نقد خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به گسترش استفاده فضای مجازی در سطح جامعه به ویژه از سوی جوانان و آسیب‌های ناشی از آن، تصریح کرد: محروم کردن جوانان از ابزارها و تکنولوژی‌های جدید قابل قبول نیست اما باید استفاده از آن مدیریت شده تا آسیبی به جامعه به ویژه خانواده‌ها وارد نکند.

وی با بیان اینکه این فضا فرصتی مناسب برای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی است، افزود: با توجه هجمه‌های ایجاد شده از سوی دشمنان و استکبار جهانی علیه مسلمانان و اسلام باید از این ابزارها برای معرفی صحیح اسلام به جهان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به مدیریت شهری رشت اشاره و از نبود شهردار ابراز نگرانی کرد و گفت: نبود شهردار برای شهری همانند رشت بسیار بد است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 فروردین 98، کد مطلب: 4578499: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین