پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
فرماندار اسلامشهر گفت: پل تخریب شده گلدسته به گلشهر بخش چهاردانگه به سرعت احداث می‌شود.

شعارسال: فرماندار اسلامشهر گفت: پل تخریب شده گلدسته به گلشهر بخش چهاردانگه به سرعت احداث می‌شود.

 مسعود مرسلپور صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری اسلامشهر اظهار داشت: با اقدامات مؤثر ستاد مدیریت بحران شهرستان در بارندگی‌های شدید روزهای اخیر خسارتی به شهروندان وارد نشد.

فرماندار اسلامشهر در خصوص تخریب پل گلدسته به گلشهر در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر بر اثر طغیان رودخانه کن نیز گفت: پل تخریب شده گلدسته به گلشهر بخش چهاردانگه به سرعت احداث می‌شود.

مرسلپور افزود: بارندگی شدید در قسمت بالادستی رودخانه کن و اضافه شدن برف‌های آب شده به بارندگی‌ها باعث بالا آمدن و طغیان این رودخانه شد که به همین منظور عوامل بخشداری چهاردانگه در اقدامی آنی منازل مسکونی و کارگاه‌هایی که در نزدیکی رودخانه کن قرار داشتند را تخلیه کردند.

وی بیان داشت: با توجه به احتمال ریزش دیواره‌های رودخانه کن و کرج در ساعاتی آتی از همه شهروندان عزیز درخواست داریم که از نزدیک شدن به این رودخانه‌ها پرهیز کنند.

فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به احتمال بارندگی در روز سیزده فروردین ماه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان در وضعیت آماده باش قرار دارند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار :13 فروردین 98، کد خبر:4580309 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین