پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۷۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
«احمد صادقی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: وضعیت ابرگودال واقع در منطقه 18 پایتخت بویژه در زمان بارش ها لحظه به لحظه رصد می شود.

شعار سال: «رحمت الله حافظی» عضو سابق شورای شهر تهران امروز(سه شنبه) در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: در منطقه 18تهران یک ابر گودال 400 هکتاری به عمق بیش از 100 متر قرار دارد که رودخانه کن از قسمت شمال شرقی آن عبور می کند، اگر سیل رودخانه این دیواره چهارمتری را تخریب کند فاجعه دیگری رقم خواهد خورد.
وی از مسئولان متولی خواسته بود که به این موضوع توجه کنند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تایید این موضوع افزود: بحث معادن شن و ماسه را در منطقه 18 داریم که به علت بحث گودبرداری بی رویه که سالیان سال رخ داده بود، با مصوبه شورای تامین فعالیت آنها متوقف شد.
وی اظهار داشت: در این محدوده این احتمال هست که اگر آبگرفتگی شدیدی در این گودال ها رخ دهد دیواره های آن که ماسه ای است ریزش کند.
صادقی اضافه کرد: روز گذشته در ستاد مدیریت بحران شهر تهران مصوب کردیم این دیواره های گودال لحظه به لحظه پایش و پس از پایش اگر هشداری برای محدوده همجوار داشته باشد اعلام شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بحث مسکونی در این محدوده وجود ندارد اما می تواند مناطق مسکونی را هم تحت تاثیر قرار دهد.
وی همچنین در خصوص ایجاد مشکل در پایتخت بر اثر بارندگی های روزهای گذشته خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 6 فروردین 98، کد مطلب: 83255365: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
در این شرایط که وضعیت بحرانی باید حساب کار همه جارو بکنیم و منتظر هر رویدادی باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین