پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۹۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸
رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: توسعه فضا‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین، مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۷ را برایمان رقم زده است.رئیس دانشگاه صنعتی قم ساخت و تجهیز دیتاسنتر و مرکز انفورماتیک دانشگاه صنعتی قم را از دیگر اتفاقات مهم این دانشگاه در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: تأسیس سالن ورزشی شهید شهریاری، راه اندازی کارگاه مهندسی عمران، کارگاه هیدرولیک و مهندسی سیالات و کارگاه مهندسی پلیمر از دیگر اقداماتی است که سال ۹۷ در دانشگاه صورت گرفته است.

شعار سال: جلال رضایی‌نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم مهمترین اتفاق سال ۹۷ را ۱۰ ساله شدن این دانشگاه دانست و گفت: اتفاقات مهم سال دانشگاه صنعتی قم مربوط به ساخت، تجهیز و مجتمع سازی فضا‌های آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی، اداری، دانشجویی و ورزشی در سطح دانشگاه است.

رضایی نور با بیان اینکه در سال گذشته ساختمان دانشکده‌های برق و کامپیوتر تأسیس شد، افزود: همچنین کتابخانه مشکات السادات را امسال تجهیز و راه اندازی کردیم.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ساخت و تجهیز دیتاسنتر و مرکز انفورماتیک دانشگاه صنعتی قم را از دیگر اتفاقات مهم این دانشگاه در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: تأسیس سالن ورزشی شهید شهریاری، راه اندازی کارگاه مهندسی عمران، کارگاه هیدرولیک و مهندسی سیالات و کارگاه مهندسی پلیمر از دیگر اقداماتی است که سال ۹۷ در دانشگاه صورت گرفته است.

وی همچنین به افزایش تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره کرد و گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه از ۵۳ نفر به حدود ۷۰ نفر افزایش یافته؛ که نشان از رشد ۲۵ درصدی دارد.

رضایی نور با بیان اینکه فرآیند‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه را جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین سال گذشته دنبال کردیم، گفت: توسعه پژوهشی دانشگاه نیز از طریق تأسیس انتشارات دانشگاه و چاپ سه عنوان نشریه علمی-پژوهشی جدید در سال ۹۷ صورت گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 14 فروردین 98، کد خبر: 753007، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین