پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل تا حدودی منطق کار در زمینه سدسازی را تغییر داد، از رشد اعتبارات آبخیزداری خبر داد.وی عنوان کرد: سیل تا حدودی منطق کار در زمینه سدسازی را در کشور تغییر داد. در گذشته ایراد می‌گرفتند چرا سدهای زیادی ساخته شد و برخی از آنها خالی است در حالی که وقتی سیل رخ می‌دهد این سدها کمک می‌کنند و حیف است این آب شیرین از بین برود.

شعار سال: علی لاریجانی در فرودگاه خرم آباد در گفتگو با خبرنگاران در مورد تجدید نظر وزارت نیرو در مورد سدهای استان و تأمین اعتبار در مجلس اظهار داشت: امسال هم برای لرستان یک سد معشوره و یکی دو تا سد دیگر منابع در نظر گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: سیل تا حدودی منطق کار در زمینه سدسازی را در کشور تغییر داد. در گذشته ایراد می‌گرفتند چرا سدهای زیادی ساخته شد و برخی از آنها خالی است در حالی که وقتی سیل رخ می‌دهد این سدها کمک می‌کنند و حیف است این آب شیرین از بین برود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری معظم هم در سخنان اخیر خود روی این موارد تاکید کردند، عنوان کرد: روی سدسازی و آبخیزداری باید بیشتر کمک کرد و ما باید منابع بیشتر بگذاریم. سیل اخیر مقداری در این زمینه تمرکز را افزود و برای لرستان هم پیگیری خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 14فروردین 98، کد خبر: 4581079، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین