پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۸ برای اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری گفت: فعالیت‌های جامع آبخیزداری در حوزه‌هایی اجرا خواهد شد که قبلا مطالعات در آنها شده است.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از سازمان جنگل ها، خلیل آقایی روز شنبه در دومین نشست سال جاری ستاد هماهنگی اجرای طرح های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی افزود: در توزیع اعتبارات سال جدید به منابع طبیعی استان ها عملکرد سال گذشته آنان مد نظر قرار می گیرد و هر استانی که از پیشرفت کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار باشد امسال از توزیع اعتبارات بیشتری برخوردار خواهد بود.

آقایی گفت: کلیه طرح‌های نیمه‌تمام آبخیزداری و آبخوانداری صندوق توسعه ملی که در سال گذشته نیمه تمام مانده است در سال ۹۸ با قوت ادامه یافته و به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون برای ۲۶ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع‌طبیعی کشور مطالعات آبخیزداری انجام شده است تصریح کرد: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی امسال دامنه فعالیت آبخیزداری در منابع طبیعی گسترده تر خواهد شد و کلیه اقدامات آبخیزداری بصورت جامع در حوزه هایی انجام می شود که قبلاً در آن مطالعه صورت گرفته باشد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه خاطر نشان کرد: فعالیت های منابع طبیعی در قالب مدیریت جامع انجام می شود و علاوه بر اقدامات سازه‌ای، فعالیت‌هایی همچون تقویت پوشش گیاهی جنگل‌ها و مراتع، کاداستر و توانمندسازی جوامع محلی در آن انجام می‌شود.

وی اقدامات آبخیزداری و تاثیر آن بر کاهش تخریبی سیل را پر اهمیت و اثربخش خواند و تاکید داشت که ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها، اثربخشی اقدامات آبخیزداری در سیل اخیر را مستندسازی کرده و به اطلاع افکار عمومی برسانند.

در دومین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح های آبخیزداری سید علالدین خادمی نماینده مردم سپیدان و مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وزارت جهادکشاورزی، تاریخ 24 فروردین 98، کد مطلب: -: www.agri-jahad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین