پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
باز هم اعتراض به سخنان رییس سازمان جنگل ها، اینبار شبکه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس بیانیه ای را در اعتراض به آقایی صادر کرد. شبکه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس،در واکنش به سخنان خلیل آقایی در بین مردم روستاهای جهرم، بیانیه اعتراض آمیزی را صادر کرد.

شعارسال: باز هم اعتراض به سخنان رییس سازمان جنگل ها، اینبار شبکه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس بیانیه ای را در اعتراض به آقایی صادر کرد. شبکه تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان فارس،در واکنش به سخنان خلیل آقایی در بین مردم روستاهای جهرم، بیانیه اعتراض آمیزی را صادر کرد.

در این بیانیه بنابر استنادات و استدلال های ذکر شده، دستور رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مبنی بر عدم تشکیل پرونده برای جرایم علیه انفال و عدم پیگیری پرونده های جاری توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جهرم را در مغایرت تمام با اصول قانون اساسی، سیاست های کلی نظام و ناقض صریح قوانین جمهوری اسلامی ایران دانسته و محکوم کرد.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بدون شک در صورت محقق شدن این دستور غیر قانونی و ناپخته، توالی فاسدی برای جنگل ها و مراتع استان فارس و کشور به وقوع خواهد پیوست و قطعا بدترین پیامد این حاتم بخشی جناب رئیس با آن ادبیات قانون شکن که ضـابطان قانون را از اجرای قانون باز می دارد، شـکستن اقتدار اداره منابع طبیعی و جنگل بانان زحمتکش خواهد بود که ستون حفاظت از جنگل در ایران هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری اسکان نیوز، تاریخ انتشا ر : 3اردیبهشت 1398 ، کدخبر:19051 www.eskannews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین