پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
رئیس قوه قضائیه بر استفاده از تمام اختیارات دستگاه قضایی برای برخورد با خاطیان سیل اخیر تاکید کرد.
شعار سال : رئیس قوه قضائیه بر استفاده از تمام اختیارات دستگاه قضایی برای برخورد با خاطیان سیل اخیر تاکید کرد.
 حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای قضائی استان گلستان اظهار کرد: گرایش و ایستادگی در راه حق برای کار در دستگاه قضائی و خدمت به مردم به عنوان سه اصل پیوسته بسیار مهم است.

وی افزود: جلب اعتماد در بین مردم بسیار اهمیت دارد و ما به عنوان کارکنان دستگاه قضائی نقش بسزایی در این زمینه داریم.

رئیسی ضمن مهم برشمردن کار در شهرستان‌های کوچک و بزرگ، گفت: گاهی اوقات در این مراکز کاری انجام می‌شود که تبدیل به الگوی کشوری خواهد شد.

وی با اشاره به رویکرد دستگاه قضا مبنی بر کاهش ورودی پرونده‌ها، این حجم از پرونده‌ها را زیبنده کشور و نظام ندانست.

رئیسی اظهار کرد: امیدوارم در سال ۹۸ دادستان‌ها و رؤسای کل دادگستری استان‌ها و بخصوص بخش پیشگیری از وقوع جرم در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها جلسات اجرایی و عملیاتی خوبی تشکیل داده و جرایم آسیب‌شناسی شود.

رئیس قوه قضائیه کاهش جمعیت کیفری در استان‌ها را از دیگر رویکرد قوه قضائیه برشمرد و تأکید کرد که قضات از اختیارات قانونی خود در این راستا استفاده کنند.

وی تأکید کرد: قانون به صراحت در خصوص اقدامات پیشگیرانه حوادث توضیحات لازم را ارائه کرده است که به عنوان مثال لایروبی رودخانه‌ها و جداره سازی در سیل یکی از این موارد است و دستگاه قضائی باید اهمال و قصور در این زمینه را پیگیری و از تمام اختیارات قانونی خود استفاده کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:18فروردین 1398،کدخبر:4583888،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین