پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۴
سینماهای استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان در معرض سیل قرار گرفتند اما آسیب ندیده‌اند.

شعارسال: تمامی سینماهای استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان در مالکیت حوزه هنری است. محمود کاظمی (مدیرعامل شرکت بهمن سبز که وابسته به حوزه هنری است) آخرین وضعیت این سینماها را بعد از سیل اخیر مثبت ارزیابی کرد.

کاظمی با اشاره به اثرگذاری سیل اخیر در عملکرد سینماهای استان‌های سیل‌زده گفت: در استان گلستان شهرهای گنبد و گرگان، در استان خوزستان در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر و در لرستان در شهر خرم‌آباد و بروجرد سالن سینما وجود دارند که مدیریت آنها با حوزه هنری است اما خوشبختانه هیچ کدام از این سینماها بر اثر سیل اخیر آسیب ندیده‌اند.

وی ادامه داد: فقط در سینما فلسطین خرم‌آباد، به دلیل آنکه سرویس بهداشتی آن در زیرزمین قرار دارد بعد از وقوع سیل مقداری آبگرفتگی به وجود آمد که آن نیز بعد از مدتی برطرف شد و هم‌اکنون سینما به فعالیت خود ادامه می‌دهد. می‌توان گفت هیچ کدام از سینماهای استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان تعطیل نیستند و به خدمات‌رسانی ادامه می‌دهند.

کاظمی با اشاره به تاکیدات ریاست حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر کمک به مردم سیل‌زده و خدمات‌دهی به سیل‌زدگان گفت: ادارات حوزه هنری در استان‌های مختلف و همچنین سالن‌های سینما آماده خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند. ما آمادگی برای اسکان سیل‌زدگان نیز در این استان‌ها داریم اما تاکنون این مناطق نیازی به استفاده از این امکانات نداشتند.

وی ادامه داد: در استان گلستان در برخی سالن‌ها و سوله‌هایی که سیل‌زدگان اسکان پیدا کرده بودند، دستگاه‌های نمایش فیلم برده شد و با همکاری ستاد بحران و شهرداری این مناطق برای آنها فیلم نمایش داده می‌شود. سانس‌های نمایش صبح سینماها نیز به خانواده‌ها و کودکان سیل‌زده اختصاص پیدا کرده است.

کاظمی افزود: ما آمادگی داریم طرحی که در استان گلستان اجرا شد، در سایر استان‌های درگیر با سیل نیز اجرایی شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:19فروردین1398 ، کدخبر: 747360: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین