پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
سری محصولات گلکسی S۱۰ مجهز به فناوری‏های نسل آینده است که بهترین تجربه از امکانات خانواده گلکسی را در اختیار شما گذاشته و با مجموعه‎ای از بهترین‎ها و اولین‎های این صنعت، تحولی بزرگ را ایجاد کرده است.
 شعار سال : سری محصولات گلکسی S۱۰ مجهز به فناوری‏های نسل آینده است که بهترین تجربه از امکانات خانواده گلکسی را در اختیار شما گذاشته و با مجموعه‎ای از بهترین‎ها و اولین‎های این صنعت، تحولی بزرگ را ایجاد کرده است.

گلکسی S۱۰ سامسونگ دارای نمایشگر Dynamic AMOLED است که برای اولین بار در صنعت گوشی‎های هوشمند توانسته است تاییدیه تولید ۱۰۰ درصد حجم رنگ موبایلی را در بازه رنگ DCI-P۳ به دست آورد. علاوه بر تولید رنگ‎های بسیار زیبا با نسبت کنتراست و حداکثر روشنایی بالا، این گوشی توانست گواهی جلوگیری از خستگی چشم یا Eye Comfort را برای تولید کمترین نور آبی از TUV Rheinland آلمان دریافت کند. اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک این گوشی اولین روش پیشرفته اسکن اثرانگشت روی صفحه نمایش است که توانست گواهی اتحادیه قطعات بیومتریک یا FIDO را دریافت کند. علاوه بر این، قابلیت اشتراک‎گذاری شارژ باتری یا PowerShare نیز به کاربر امکان می‎دهد با راحتی هرچه تمام‏تر، شارژ باتری خود را میان دستگاه‏های مختلف به اشتراک بگذارد.

این گوشی همچنین امکان فیلمبرداری HDR۱۰+ را دارد که با استفاده از آن می‌توانید تصاویری بسیار چشمگیر تولید کرده و به کمک فناوری Super Steady برای جلوگیری از لرزش دست، فیلم‎ها را کاملا واضح و شفاف بگیرید. برای اولین بار در صنعت گوشی‎های هوشمند اندرویدی، گلکسی S۱۰ از بازی‎های ۶۴ بیتی نیز پشتیبانی می‎کند.

پرچمدار جدید سامسونگ اولین گوشی هوشمندی است که با قابلیت‎های Adaptive Performance شرکت یونیتی بصورت کامل سازگاری داشته و حالت بازی پیشرفته Dolby Atmos را در یک گوشی هوشمند فراهم کرده است. این گوشی اکنون بالاترین میزان حافظه و سرعت عملکرد را در میان همه اعضای خانواده گلکسی سامسونگ داشته و به این ترتیب روش‎های نوآورانه‎ای را برای استفاده از گوشی هوشمند در اختیار شما قرار می‎دهد.

برای آشنایی با ۱۰ مورد از اولین‎ها و بهترین‎های موجود در سری گوشی‎های گلکسی S۱۰ می‎توانید به اینفوگرافی زیر مراجعه کنید.
سری محصولات گلکسی S۱۰

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خبر فوری،تاریخ انتشار:20 فروردین 1398،کدخبر:940098، khabarfoori.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین