پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در قلب و چشم ملت ایران جای دارد و دشمنی بیگانگان در عزت و افتخار این نیروی ارزشی نمی تواند خدشه ای وارد کند، افزود: خباثت و دشمنی امریکا با سپاه پاسداران نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و اقتدار این نهاد ارزشی است.

شعارسال :استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در قلب و چشم ملت ایران جای دارد و دشمنی بیگانگان در عزت و افتخار این نیروی ارزشی نمی تواند خدشه ای وارد کند، افزود: خباثت و دشمنی امریکا با سپاه پاسداران نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و اقتدار این نهاد ارزشی است.

فتح اله حقیقی در سوم شعبان همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به همراه جمعی از مدیران استان برای تبریک ایام به دیدار فرماندهان سپاه استان رفت و در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های این ارگان پرتلاش، تصریح کرد: فرهنگ سپاه دارای عزت و افتخار در نظام است و این عزت همواره در افکار مردم جایگاه والایی دارد و خدشه ناپذیر است.
وی اقدام رذیلانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام پرافتخار سپاه پاسداران در زمره گروه های تروریستی را امری دارای سابقه توصیف کرد و گفت: امریکائیان هم در دوران انقلاب و هم پس از آن شیطنت های زیادی را در ایران و کشورهای خاورمیانه انجام داده اند ولی باید بدانند که سپاه فرزند انقلاب و نظام اسلامی و یادگار مقام ولایت است که بارها از جایگاه این نهاد انقلابی دفاع کرده اند.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در حوزه ها و عرصه های مختلف کشور اظهار کرد: سپاه هم در دوران دفاع مقدس و در جبهه های جنگ، هم در عرصه های خدمات رسانی حوزه های مختلف و هم در عرصه دفاع از اسلام و جنگ نیابتی همواره عزت آفرین بوده اند و در سازندگی کشور سهم بسزایی دارند. خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی برای آبادانی کشور تلاش کرده اند و مردم این خدمات را فراموش نخواهند کرد.
استاندار زنجان با اشاره به رشد چشمگیر سپاه از زمان شکل گیری تا کنون، خاطر نشان کرد: اگر چه در گذشته، سپاه و ارتش ایران در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی و دانش بالایی نداشت ولی امروز از نظر دانش فنی و تجهیزات آنچنان رشد چشمگیری دارد که هر نقطه از خاک دشمن را می تواند به سادگی هدف قرار دهد.
وی با بیان اینکه برخی کشورها در ظاهر پرچم اسلام را بر دوش دارند ولی میلیاردها دلار برای جنگ با مسلمانان در سوریه، عراق و یمن برای جنگ علیه مسلمانان هزینه کرده اند، ادامه داد: در این میان سپاه پاسداران ایران وارد جنگ نیابتی شده و از مسلمانان جهان دفاع می کند، به گونه ای که سردمداران آمریکایی و هم پیمانان آنان در منطقه با وجود اقدامات تبلیغاتی بسیار گسترده، در عرصه بین المللی ناکام مانده اند و در حوزه دیپلماسی نتوانستند ایران را حذف کنند.
مقام عالی استان با اشاره به دیگر اقدامات و تلاش های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: از دی ماه 96 دشمنان و در صدر آن ها امریکائیان، دست به تحریک مردم زده اند تا نظام جمهوری اسلامی در ایران را در افکار عمومی ناتوان جلوه دهند ولی مردم متوجه اقدامات و تلاش های آن ها شدند و علیرغم انتقادات و مشکلاتی که در سطح جامعه دارند، از هویت و نظام دفاع می کنند و اجازه سوء استفاده به دشمنان را نمی دهند.
استاندار زنجان خاطر نشان کرد: از روز گذشته که امریکا سپاه را در لیست گروههای تروریستی قرار داده، مردم با ادبیات خود، اتحاد عملی و علاقه قلبی خود به سپاه را با تمام وجود نشان داده اند.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار21 فروردین 98، کد خبر: 832462،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
ما با حمایت از سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار و آمریکا زدیم و این شعار را با افتخار سرمیدهیم که ما همه پاسدار سپاهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین