پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
مربی تیم کاتای قم تأکید کرد قضاوت غیر شفاف در غیبت کاتاروهای قمی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا نقش داشت.

شعار سال: علی سلطانی اظهار داشت: یکی از اتفاقات تلخ برای کاراته قم این است که امسال کاراته قم برای نخستین بار در مقایسه با سالیان گذشته در مسابقات کاراته رده‌های پایه قهرمانی آسیا هیچ نماینده‌ای ندارد و این، موضوعی است که نباید از آن به سادگی گذر کرد.

وی افزود: این یک زنگ خطر برای آینده کاراته قم است و مربی و باشگاه دار تا حدی می‌توانند کاراته کاهای مستعد را پشتیبانی کنند. کاراته کا از جایی به بعد، اگر حمایت نشود سرخورده می‌شود و توان ما برای حمایت از یک ورزشکار محدود است.

مربی سازنده کاراته قم گفت: بخشی از عدم حضور کاراته کاهای قمی به مسائل حاشیه‌ای پشت پرده و اتفاقاتی ورای مباحث فنی مرتبط است. سید مجید وکیلی در مسابقات قهرمانی کشور همه رقبایش را برده اما بلافاصله در مرحله نهایی با اختلاف قابل تأملی سوم شده است و این عادلانه نبود.

سلطانی بیان داشت: در کومیته حسین خدری به دلیل آسیب دیدگی کمر نتوانست عملکرد مؤثر صد در صدی خود را داشته باشد و حذف شد. متین محمدی یکتا هم در کاتا تلاش کرد اما حریفان، میلی متری از او پیشی گرفتند. در کاتای تیمی هم دقیقاً اتفاق مجید وکیلی تکرار شد. انتخابی کاتا در شرایط شفافی صورت نگرفت و مسائلی از این دست را در سال‌های اخیر داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: در آینده نزدیک، مسابقات کاراته وان ترکیه را در پیش داریم که مجید وکیلی و حسین خدری کاتاروهای قمی برای اولین بار در آن شرکت می‌کنند. همچنین در کاراته وان جوانان در قبرس نیز متین محمدی یکتا برای نخستین بار فرصت حضور پیدا می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 فروردین 98، کد مطلب: 4586899: www mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین