پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جرائم استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی اعلام کرد.

شعار سال: معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: استفاده از موبایل حین رانندگی باعث کاهش تمرکز راننده، کاهش چشمگیر توجه به جلو و افزایش زمان عکس‌العمل به‌موقع راننده در مواجهه با خطر و نهایتا بروز حادثه و تصادف می‌شود.در تخلفات راهور استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی مشمول ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌باشد و در سرعت‌های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت نمره منفی نیز به راننده تعلق خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ مجید رضایی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: استفاده از موبایل حین رانندگی باعث کاهش تمرکز راننده، کاهش چشمگیر توجه به جلو و افزایش زمان عکس‌العمل به‌موقع راننده در مواجهه با خطر و نهایتا بروز حادثه و تصادف می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور افزود: استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشور‌های جهان نیز تخلف رانندگی محسوب می‌شود و ممنوع است. لازم به ذکر است در تخلفات راهور استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی مشمول ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌باشد و در سرعت‌های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت نمره منفی نیز به راننده تغلق خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 22 فروردین 98، کد مطلب: 470103: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین