پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
جریان اصولگرا موجی از حملات رسانه‌ای را علیه جمعیت امام علی(ع) ایجاد کرده و از جمله روزنامه کیهان در مطلبی به این گروه و شارمین میمندی‌نژاد، از موسسان آن حمله کرده است.
شعار سال : بنا به متنی که این گروه در وبسایت خود منتشر کرده، به داوطلبان و اعضای آن گفته شده که ارتباط خود با جمعیت امام علی(ع) را قطع و انکار کنند.

گروه خیریه "جمعیت امام علی(ع)" می‌گوید شماری از داوطلبان آن در تماس‌های تلفنی "تهدید و بازخواست" شده‌اند.
جمعیت امام علی(ع) مشخصا نگفته چه نهاد و یا افرادی این تهدیدهای ادعایی را انجام داده‌اند.

در روزهای گذشته جریان اصولگرا موجی از حملات رسانه‌ای را علیه جمعیت امام علی(ع) ایجاد کرده و از جمله روزنامه کیهان در مطلبی به این گروه و شارمین میمندی‌نژاد، از موسسان آن حمله کرده است.

بخشی از حملات جریان موسوم به "حزب‌اللهی" به جمعیت امام علی(ع)، به ویدئویی برمی‌گردد که حساب وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی از مناطق سیل‌زده در توییتر بازنشر کرده است.

در این ویدئو، که پیش از حساب وزارت خارجه اسرائیل از سوی کاربران دیگر همرسانی شده بود، زنی از مقام‌های کشور انتقاد می‌کند که به فلسطین و سوریه بیش از مناطق سیل‌زده در ایران اهمیت می‌دهند.

منتقدان اصولگرای جمعیت امام علی(ع) مدعی هستند که این ویدئو را اعضای آن گرفته و به اسرائیل رسانده‌اند.

جمعیت امام علی(ع) گفته است که "منتسب کردن فیلمی به جمعیت امام علی(ع)، بدون هیچ دلیل و مدرک و نشانی از جمعیت، و توهین و تهمت‌زنی در فضای مجازی" بخشی از یک "سناریوی بی اخلاقی" است.

روزنامه ایران امروز در گزارشی درباره جنجال‌های اخیر جمعیت امام علی(ع) نوشته است که "شاید بزرگ‌ترین اتهامش که تاکنون به‌صراحت بیان نشده این است که در کار خیر و اجتماعی موازی با برخی نهادهای حاکمیتی فعالیت می‌کند و اغلب اعضای جوان و دانشجویش، عقاید سیاسی و اجتماعی متفاوتی با تفکر غالب اصولگرایی حاکم بر حاکمیت دارند."

این روزنامه همچنین اشاره کرده که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، پیشتر از یکی از حرکت‌های جمعیت امام علی(ع) ستایش کرده بود.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسش،تاریخ انتشار:29فروردین 1398،کدخبر:14010،porcesh.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین