پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر طی نامه‌ای از دادستان استان، خواستار اهتمام این نهاد در اجرای قانون منع فرار مالیاتی پزشکان شد؛ دادستان در پاسخ به خواسته دانشجویان دستورات لازم را ابلاغ کرد و دستور شناسایی پزشکانی که از دستگاه کارت خوان استفاده نمی‌کنند را صادر کرد و خوستار الزام آنان به استفاده از این دستگاه شد.
شعار سال :بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر طی نامه‌ای از دادستان استان، خواستار اهتمام این نهاد در اجرای قانون منع فرار مالیاتی پزشکان شد؛ دادستان در پاسخ به خواسته دانشجویان دستورات لازم را ابلاغ کرد.

 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز گذشته، طی نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر خواستار اهتمام جدی این نهاد در اجرای قانون منع فرار مالیاتی پزشکان شد.

در بخشی از این نامه آمده است:
فرار‌های مالیاتی توسط عده‌ی محدودی از پزشکان متخلف صورت می‌گیرد و مابقی جامعه پزشکی از این تخلف مبرا هستند و بسیج دانشجویی به نمایندگی از مردم شریف استان بوشهر از پزشکان خدوم و زحمتکش، مراتب تشکر و سپاس خود را ابراز می‌دارد؛ لذا از آن مقام محترم تقاضامندیم در بررسی و پیگیری امر مذکور اهتمام جدی تری داشته تا نسبت به احقاق حقوق مردم و اجرای قوانین کوتاهی رخ نداده و همچنین تخلف جمعی محدود باعث بی اعتمادی عمومی به قاطبه قشر دلسوز و زحمت کش پزشکی نگردد.
دستور دادستانی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای استفاده از دستگاه کارت‌خوان
در ادامه، دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر در پاسخ به این خواسته دانشجویان، طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستور شناسایی پزشکانی که از دستگاه کارت خوان استفاده نمی‌کنند را صادر کرد و خوستار الزام آنان به استفاده از این دستگاه شد.
 دستور دادستانی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای استفاده از دستگاه کارت‌خوان
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:3اردیبهشت1398،کد خبر:759146،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین