پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توفیقات نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌های مرتبط است.

شعارسال: سردار حسین اشتری در حاشیه همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی مقابله و مبارزه با واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در کشور است.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی در امر برخورد با مواد مخدر اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود: ناجا از مرزها تا داخل شهرها به مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان می پردازد و کشفیات قابل توجه ناجا مؤید فعالیت این یگان در امر مبارزه با مواد مخدر است.

اشتری ادامه داد: برای مبارزه با مواد مخدر، میزان مسئولیت دستگاه ها به صورت مشخص و تعریف شده و به تفکیک هر دستگاه اعلام شده است. امیدواریم با همت همه مسئولان بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری شاهد مبارزات جدی تر در حوزه مبارزه با مواد مخدر باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: هر چند میزان هماهنگی بین دستگاه ها بیشتر باشد و امکانات مقابله ای تقویت شود در امر مبارزه با مواد مخدر توفیقات بیشتری حاصل می شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه سالانه ۵۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط می شود، تصریح کرد: در بحث مواد مخدر هیچگاه نمی شود قطع یقین آمار ارائه کرد، اما آنچه که مشخص است این است که حجم ورود مواد مخدر به کشور بسیار بالا است و در کنار این حجم عظیم ورود، ماموران پلیس و جان بر کفان نیروی انتظامی در پلیس مبارزه با مواد مخدر کلیه تحرکات ترانزیتی مواد مخدر را زیر نظر دارند و از همه توان اجرایی و عملیاتی خود برای برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر استفاده می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1تیر1395، کدخبر: 3691796: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین