پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی کشور گفت: تحریم‌ها اثری بر صادرات صنایع دستی در ایران ندارد و این طبیعی است چون تشکل منسجم صادراتی نداریم.

شعار سال : حسین خواجه‌بیدختی ، درباره اثر تحریم‌ها بر روی صادرات صنایع دستی در ایران اظهار کرد: آنچنان اثر ندارد و این طبیعی است، چون تشکل منسجم صادراتی نداریم.

وی افزود: پیمان‌سپاری ارزی برای همه حوزه‌ها باید باشد، اما در حوزه صادرات صنایع دستی سم است که این مسئله به خود دولت برمی‌گردد و ربطی به تحریم ندارد. به نظرم باید از خیر ارز صادرات صنایع دستی به لحاظ گستردگی تولید و منابع مالی که از صنعتگر خرده‌پا گرفته می‌شود بگذریم؛ چراکه متأسفانه صادرکنندگان این مشکل را دارند.

مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی کشور درباره نقاط ضعف صادرات صنایع دستی ایران گفت: برندینگ نداریم و متکی به ذوق و سلیقه فردی هستیم و بخشی از آن به تولید برمی‌گردد که انسجام ندارد.

وی عنوان کرد: در مذاکرات اولیه برای صادرات می‌توانیم جا باز کنیم چراکه قیمت صنایع دستی در ایران به صرفه است پس در این وضعیت رقابت در قیمت، دارای آیتم مهمی برای صادر کردن هستیم.


شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:  11 اردیبهشت1398 ، کدخبر: 377712:  www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
در چه حوزه تونستیم یک تشکل منسجم داشته باشیم که این موضوع دومیش باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین