پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۰۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
عضو حزب مردم سالاری گفت: اگر نمایندگان مجلس به وظایف ذاتی خود عمل کرده بودند، امروز شاهد اختلاس‌ها و فیش‌های حقوقی نجومی نبودیم.

شعار سال:حسین قیومی پیرامون وضعیت‌ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در تصدی کرسی‌های هیئت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس، گفت: واقعیت این است که اصولگرایان توانستند گوی سبقت را از اصلاح‌طلبان در مجلس دهم بربایند چرا که ریاست اکثر کمیسیون‌ها به آنان رسیده است.

عضو حزب مردم سالاری با بیان اینکه فعالیت جناح‌ها به نفع منافع ملی مهم‌تر از پیروزی آنان بر یکدیگر است، اظهار داشت: علی‌رغم آنکه بسیاری ذوق زده بودند که کشور ما نیز به سمت حزبی شدن در حال حرکت است، هنوز تا رسیدن به این آرمان راهی طولانی داریم.

وی در ادامه به ضعف‌های مجلس نهم اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ضعف مجلس نهم، افراط‌ گری و جناحی بودن و انجام فعالیت‌هایی بر خلاف منافع ملی بود.

قیومی با انتقاد از ضعف نظارتی مجالس در ادوار مختلف تصریح کرد: اختلاس‌ها و فیش‌های حقوقی نجومی که امروز دچار آن شده‌ایم باید توسط نمایندگان مجلس پیگیری و از تشدید آن جلوگیری می‌شد چرا که جزء وظایف ذاتی آنان است.

عضو حزب مردم سالاری سپس به راهکارهایی اشاره کرد تا ضعف‌های مجلس نهم در مجلس جدید تکرار نشود و اظهار داشت: نمایندگان جدید با توجه به آنکه دردهای کشور را شناخته‌اند باید شروع به مداوای آنان کنند.

قیومی پیرامون انتخابات 96 و اینکه دوران ریاست جمهوری روحانی دو دوره‌ای می‌شود یا خیر، گفت: بنده به عنوان یک شهروند و جدا از اصلاح طلبی معتقدم، روحانی یکسری کارهای مقدماتی طی این سه سال انجام داده و باید به وی اجازه تحول و تحقق وعده‌هایی که مطرح کرده بود، داده شود.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 3 تیر 1395، کد مطلب: ۵۶۶۳۰۰۰:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین