پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
سخنگوی وزارت کشور گفت: هیچی تفاوتی در قانون تناسبی مجلس شورای اسلامی برای حضور اهل‌سنت و اقلیت‌های دینی وجود ندارد.
شعار سال: سخنگوی وزارت کشور گفت: هیچی تفاوتی در قانون تناسبی مجلس شورای اسلامی برای حضور اهل‌سنت و اقلیت‌های دینی وجود ندارد.

سید سلمان سامانی ، در پاسخ به سؤالی درباره صحبت‌های جنجال برانگیز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد کم‌رنگ شدن نقش اهل سنت و اقلیت‌های دینی در قانون جدید انتخابات، اظهار کرد: در لایحه جامع انتخابات موضوع حضور مسئولانه احزاب آمده است.

 وی افزود: شرایطی که در لایحه جدید انتخابات آمده موضوع تابعیت ایرانی است و فردی که درصدد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است باید تابعیت کشورمان را داشته باشد.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: در قوانین و مقررات فعلی و آنچه در طرح انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب شد، محدودیتی برای اهل‌سنت و اقلیت‌های دینی وجود ندارد.

سامانی تأکید کرد: تمام اقلیت‌های دینی رسمی در کشور بر اساس قانون می‌توانند به‌عنوان رأی دهنده و نامزد در انتخابات شرکت کنند و هیچ تفاوتی در قانون برای حضور اقلیت‌ها وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1398، کدخبر: 378613 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین