پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
استاندار خراسان رضوی علیرضا رزم‌حسینی در دیدار یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی گفت: در صورت آمادگی شرکت‌های کره‌ای برای مشارکت در ساخت پروژه‌های عمرانی یا سرمایه‌گذاری در حوزه های گردشگری، می‌توانیم بسترهای لازم را فراهم کنیم.
شعار سال :استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت آمادگی شرکت‌های کره‌ای برای مشارکت در ساخت پروژه‌های عمرانی یا سرمایه‌گذاری در حوزه های گردشگری، می‌توانیم بسترهای لازم را فراهم کنیم.

 به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی در محل دفتر استاندار،  با ابراز امیدواری نسبت به تقویت روابط اقتصادی بین خراسان رضوی و استان‌های کره جنوبی، اظهار کرد: خراسان رضوی یک قطب گردشگری و زیارتی است، به طوری که سالانه از 30 میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی میزبانی می‌کند.

وی ادامه داد: در پیک پروازی روزانه 250 پرواز خارجی از طریق  فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می‌گیرد، بنابراین فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری وجود دارد.

رزم‌حسینی بیان کرد: در صورت آمادگی شرکت‌های کره‌ای برای مشارکت در ساخت پروژه‌های عمرانی یا سرمایه‌گذاری در حوزه های گردشگری، می‌توانیم بسترهای لازم را فراهم کنیم.

یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی در ایران نیز در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از سفر به مشهد و بازدید از چند منطقه گردشگری مانند آرامگاه ابوالقاسم فردوسی، عنوان کرد: ظرفیت‌های استان خراسان رضوی می‌تواند زمینه‌ساز تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور ایران و کره جنوبی باشد.

وی افزود: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه همکاری‌ها وجود دارد که این موضوع را با دولت مرکزی کره جنوبی در میان خواهم گذاشت تا زمینه تحقق آن فراهم شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:17 اردیبهشت1398،کدخبر:98021708852،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین