پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
نخست‌وزیر پاکستان گفت: امیدواریم امنیت در افغانستان برقرار شود و اگر این مهم تحقق یابد مسیر زمینی از پاکستان به مشهد فراهم خواهد شد.
شعارسال: عمران‌خان عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: سیلاب در سیستان و بلوچستان خسارت‌های زیادی به مردم ایران وارد کرد. با شما در این زمینه همدردی می‌کنیم.

نخست وزیر پاکستان بیان کرد: امیدواریم امنیت در افغانستان برقرار شود و اگر این مهم تحقق یابد مسیر زمینی از پاکستان به مشهد فراهم خواهد شد.

عمران‌خان گفت: برای حوزه توریست بسیار اهمیت قایل هستیم و به‌دنبال این هستیم که درب‌های کشور را به‌روی توریست باز کنیم و از این ظرفیت استفاده شود.

ورود سالانه 100هزار زائر پاکستانی به مشهد

علیرضا رزم‌حسینی؛ استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار داشت: سالانه 30 میلیون زائر به مشهد سفر می‌کنند. از پاکستان هم سالانه 100 هزار زائر به مشهد سفر می‌کنند.

وی گفت: در مشهد ظرفیت‌های دانشگاهی بسیار خوبی وجود دارد و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه همکاری‌ها استفاده کرد. سالانه افراد بسیاری از عراق به مشهد سفر می‌کنند و می‌توان زمینه سفر آنها را به کشور پاکستان فراهم کرد و از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 1994221 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
ایشالا که مهیا شود و گردشگری مذهبی رونق بگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین