پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
محمدرضا کلائی در نشست کارشناسی و عملیاتی با جابر انصار، سرکنسول‌گر جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد، اظهار داشت: باید نزدیکی دو کشور ایران و افغانستان را به وسیله فرهنگ حفظ کرد.
شعارسال: شهردار مشهد ضمن تاکید بر احیای روابط ایران و افغانستان گفت: باید هفته مشترکی برای ارائه محصولات فرهنگی ایران و افغانستان برگزار کنیم.

محمدرضا کلائی در نشست کارشناسی و عملیاتی با جابر انصار، سرکنسول‌گر جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد، اظهار داشت: باید نزدیکی دو کشور ایران و افغانستان را به وسیله فرهنگ حفظ کرد.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه شهروندان افغان مشهد تاکید کرد و افزود: با همکاری و همراهی سرکنسولگری افغانستان، بازی‌های برد - برد زیادی را می‌توان تعریف و بخش‌های مختلفی را فعال کرد.

کلائی خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده در مرور کارنامه یک ساله، جهشی در روابط سرکنسولگری افغانستان و شهرداری مشهد رخ داده باشد.

در ادامه جابر انصار، سرکنسولگری کشور افغانستان در مشهد گفت: همکاری در بین شهرها به یک عرف دیپلماسی شهرداری تبدیل شده و امروزه شهرها نیاز جدی به گفتمان‌های دارند تا درهمه سطوح به خصوص فرهنگی و اقتصادی توسعه یابند.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم شهرهای افغانستان را به شما وصل کنیم، افزود: به خاطر تاریخ کهن و پیشینه تاریخی که هر دو سرزمین، چهار شهر نیشابور، هرات، بلخ و بخارا رابطه خواهرخواندگی تاریخی دارند.

جابر انصار به نیاز جدی افغانستان در زمینه‌های شهروندی، شهرسازی و فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: مشهد از نظر پاکیزگی، محیط زیست ساخت و ساز و فضای سبز عالی است و ما اگر بخواهیم شهرهای زیبایی داشته باشیم باید ارتباطمان با مشهد را تقویت کنیم و این تجارب و انتقال دانش را توسط متخصصان فعال در شهرداری‌ها داشته باشیم.


شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری ایلنا ،تاریخ انتشار:24  تیرماه 1398، کدخبر:785919 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین