پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳
شورای نظارت بر صداوسیما جلسه‌ای با حضور تعدادی از مدیران تلویزیون برگزار کرد تا به حاشیه‌های هفته‌های اخیر رسانه ملی بپردازد.

شعارسال: شورای نظارت بر صداوسیما صبح دوشنبه جلسه‌ای تشکیل داد تا هم تکلیف ستاره مربع‌ها و تبلیغات اپلیکیشن‌ها در صداوسیما را مشخص کند، هم از مدیران صداوسیما درباره حذف برنامه باسابقه «نود» و حواشی برنامه پرحاشیه «برنده باش» که به تذکر رهبری منجر شد سوال کند. متن اطلاعیه‌ای که کانال تلگرامی شورای نظارت درباره این جلسه منتشر کرده به شرح زیر است:

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در جلسه ۴۶۰ روز دوشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۹۸ پس از بررسی بعضی موضوعات مطرح شده پیرامون بعضی از برنامه‌های صداوسیما با حضور معاونین سیما و اداری و مالی و منابع انسانی و مدیران مربوطه سازمان صداوسیما تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت:

۱- تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.

۲- شایسته است درمورد برنامه‌های پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاع‌رسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.

۳-شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایه‌های انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیه‌کنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهایِ نو و جوان را هم فراهم آورد.

۴- در تهیه و تولید برنامه‌های مشارکتی با ارزش افزوده، شایسته است سازمان صداوسیما سعی کند در جذب منابع مالی برای برنامه‌های خود بر دو اصل شفافیت و پایدار بودن تأکید بیشتری داشته باشد و متناسب با درآمدهای واقعی نسبت به تولید برنامه‌های مختلف تعهد ایجاد کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1398 ، کدخبر: 1257172: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین