پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از آنکه تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان وضع کرد، مدعی شد که خواهان مذاکره با مقامات ایران برای حصول یک توافق است.ترامپ گفت: من در انتظار روزی هستم که با سران ایران دیدار کنم تا به یک توافق دست یابیم و گام‌های بسیار مهمی را برداریم که به ایران آینده‌ای که استحقاقش را دارد، بدهیم.

شعار سال: رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از آنکه تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان وضع کرد، مدعی شد که خواهان مذاکره با مقامات ایران برای حصول یک توافق است.

شبکه آی ۲۴ گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز (پنج‌شنبه) در یک سخنرانی انتخاباتی در میان هوادارانش در ایالت فلوریدا باز هم از توافق هسته‌ای که در سال ۲۰۱۵ میان ایران و قدرت‌های جهانی حاصل شد، انتقاد کرد و آن را توافقی وحشتناک خواند. وی یک سال پیش به‌طور یک‌جانبه از این توافق خارج شد.

ترامپ گفت: من در انتظار روزی هستم که با سران ایران دیدار کنم تا به یک توافق دست یابیم و گام‌های بسیار مهمی را برداریم که به ایران آینده‌ای که استحقاقش را دارد، بدهیم.

وی در ادامه گفت که امیدوار است در برخی نقطه نظرات یک توافق عادلانه حاصل شود.

او در عین حال هشدار داد: «تهران باید انتظار اقدامات بیشتری را داشته باشد مگر آنکه رفتار خود را به‌صورت بنیادین تغییر دهد».

به نوشته روزنامه «نیو استریت تایمز» رئیس‌جمهور آمریکا همچنین ضمن ابراز امیدواری برای رسیدن به «توافقی عادلانه» با ایران در آینده نزدیک، گفت: «ما نمی‌خواهیم به کسی آسیب بزنیم. ما فقط می‌خواهیم که آنها تسلیحات اتمی نداشته باشند. همین».

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 19اردیبهشت 98، کد خبر: 475861، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
شتر در خواب بیند پنبه دانه اگر تو قرار بود با سران ایران دیدارکنی تا حالا هزار بار این اتفاق افتاده بود بلکه ام هیچ کدوم از این تحریمها اتفاق نمیفتاد و باهم به یه نتیجه درست درمون میرسیدید که مردم انقد بیچاره نشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین