پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات کلیه مقاطع فولادی مانند لوله و پروفیل را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.
شعار سال: دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات کلیه مقاطع فولادی مانند لوله و پروفیل را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.

در ۱۸ اردیبهشت‌ماه بود که ترامپ در ادامه دشمنی‌ها و کینه‌ورزی با ایران اسلامی دست به اقدام تحریمی جدید زد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دستوری که روز چهارشنبه گذشته صادر کرد بخش فلزات و معادن ایران همچون آهن، آلومینیوم، فولاد و مس را که به زعم او در تأمین مالی برنامه هسته‌ای ایران مؤثر هستند تحریم کرد.

در حالی دونالد ترامپ "کارزار فشار حداکثری" علیه ایران را دنبال می‌کند که برخی اقدامات و تصمیمات داخلی نیز این فشار شدت می‌بخشد.

بعد از اعلام تحریم صنایع معادن و فلزات ایران توسط آمریکا دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات کلیه مقاطع فولادی مانند لوله و پروفیل را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد!

در این نامه مشخص نشده است که هماهنگی‌های لازم چیست و زمان رفع این خود تحریمی چه زمانی است همین موضوع سبب واکنش تند فعالان و مخصوصاً امیرحسین کاوه دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی شد.

امیرحسین کاوه دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی نوشت: نمی‌توانم این موضوع را به همکارانم اعلام کنم.

وی ادامه داد: آقایان بهتر است در حیطه وظایف خود اعلام دستور کنید و با ساختن مجهولات تازه از حل معادله رونق تولید جلوگیری نکنند.

بعد از حرف و حدیث‌ها درباره ممنوعیت صادرات، وزارت صنعت ابلاغیه‌های دفتر صنایع معدنی مبنی بر ممنوعیت صادرات لوله و پروفیل و مقاطع طویل فولادی را تکذیب کرد و تأکید کرد که هیچ‌گونه سیاستی مبنی بر ممنوعیت صادرات فولاد و محصولات مرتبط وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1398، کدخبر: 380352 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین